(+18) ik heb de privacy van mijn partner geschonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 10:31

UK_eef schreef:
Sowieso deze relatie verbreken, maar ik zou als ik jou was kijken of je in therapie o.i.d. kunt omdat je schrijft dat je vorige relatie minstens zo slecht was.

Als jij op een type man valt die niet goed voor je is, zal je volgende relatie op dezelfde manier (of erger) verlopen.

Mee eens, werk eerst aan jezelf, om herhalingen te voorkomen, zo jammer van je leven om dat met een verkeerde kerel te delen. :(:)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 10:36

BillyJ schreef:
Ok, ..
Daarnet het gesprek aangegaan. Gewoon redelijk vlak af gezegd dat ik niet verder wilde maar of we even rustig konden praten waarom.
Heb uitgelegd dat ik al een tijdje geen vertrouwen had en dus dusdoende, om die reden, in zijn telefoon heb rondgeneusd..
-hij wist natuurlijk direct dat hij de sjaak was-
anyways, hij werd niet kwaad. Gaf direct toe dat hij inderdaad online, regelmatig met dames chat, en dat hij kan begrijpen dat ik dat niet accepteer.
Ik heb gewoon rustig gezegd, dat ondanks het geen fysiek afspreken is, het voor mij wel een overkuiste grens is. En ik hiermee niet akkoord ga en ik dan liever alleen ben, dan met iemand die aandacht nodig heeft van ander gespuis.

Het enige wat hij nog zei was, dat het echt alleen online was en ik degene ben waar hij bij wil zijn, maar gewoon die spanning wil, dus, ook niet kan beloven dat beter zou gaan.
En als ik hierom alles wil beëindigen, dat ook prima is...

Maar, meneer kan dus vriendelijk vertrekken en ik blijf even lekker alleen

Chapeau TS!
Dat heb je super goed gedaan!! *\o/*
Power Woman!
Nu rustig even bijkomen en lekker de tijd nemen voor jezelf Y;(

Mayasfrenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 10:37

Wat ontzettend knap gedaan ts. Ik hoop dat je je nu lekker kunt concentreren op jezelf. En die leuke vent die jou in je waarde laat en een fijne relatie met je aan wil gaan komt dan echt vanzelf.

BillyJ

Re: (+18) ik heb de privacy van mijn partner geschonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-20 10:51

Dank aan jullie allemaal voor de lieve en waardevolle reacties...

Achja we overleven deze ook wel weer :+

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 10:55

Wat ben jij een kanjer! Top dat je durft op gekomen voor jezelf en dat je ruimte laat om het gesprek aan te gaan. Heel knap!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 10:58

Wat knap dat je voor jezelf bent opgekomen. En wat een hork dat hij zegt dat hij niet kan beloven dat hij hiermee stopt. Pfffff. En als jij ook maar 1 appje van een jongen kreeg dan zat hij boven de kast natuurlijk. Duidelijk een gebrek aan gelijkwaardigheid. Goed gedaan, je verdient beter, echt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 11:09

BillyJ schreef:
Dank aan jullie allemaal voor de lieve en waardevolle reacties...

Achja we overleven deze ook wel weer :+

Sterk! *\o/*

Ik vond het inderdaad schrijnend hoe je de schuld bij jezelf legde. Hier echt no issues als we in elkaars telefoon kijken. Als in, het boeit gewoon niet. Van beide kanten niet.

Dit zal hoe dan ook wel moeilijk voor je wezen. Laat die emoties er ook zijn, en kijk idd of je aan jezelf kan werken :) Ontzettend krachtig dat je hem gewoon aan de kant zet en voor jezelf en een gezonde toekomst met evt. iemand anders kiest...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 11:18

Relatie verbreken en als hij zegt waarom zeg dan “als je dat niet weet moet je eff goed nadenken”. Jij hebt hier geen blaam!!!

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 11:49

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 02:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 11:55

Wat knap van je BillyJ!! Ben echt trots op je dat je nu zo goed voor jezelf zorgt.
Hoe voel je je nu?

Je topictitel is al zo veelzeggend qua gewend zijn de schuld eerst bij jezelf neer te leggen. Dat is herkenbaar, maar ook zo zonde. Ik gun het je zo dat je daarin een omslag mag maken qua gedachtengang.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 12:10

Oh zie nu dat je het gesprek al bent aangegaan! Wat goed van je dat je hem hebt geconfronteerd! Helaas is het niet fijn om na zo lang een relatie te moeten verbreken maar je mag wel echt trots op jezelf!

Chapeau2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 12:10

Heel goed gedaan Ts, je mag trots zijn op jezelf! Bereid je er alleen wel op voor dat dit soort types niet snel opgeven. Je hebt kans dat hij het even laat bezinken en dan weer contact met je gaat zoeken om je te overtuigen dat hij veranderd is... Geef niet toe want het gaat je een hoop verdriet geven

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 12:31

Vluchtig het topic gelezen, maar knap gedaan!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 12:43

Wat super knap gedaan zeg!
Netjes !

En fijn dat hij in ieder geval niet heftig reageerde.

Nu lekker een hele tijd voor jezelf nemen en dingen voor jezelf doen :)
Een andere man komt ooit wel weer ;)

nikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 13:11

Helaas was het blijkbaar nodig om zo te handelen. Succes verder.

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 13:59

BillyJ schreef:
Eerlijk gezegd. Ik vind het bijna zonde want verder zit de relatie best goed

hij het eerder al bij mij deed, verder zowieso al heel controlerend was

Ik denk dat je je kader van wat een goede relatie is even moet herijken. En ook bedenken waarom je überhaupt een relatie wil die 'best goed' is.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 14:06

Sterke vrouw ben je TS
En het was hier dan ook echt niet bij gebleven. Top keuze en ga lekker genieten van t leven

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 14:06

Ts dat heb je echt op een hele goede manier opgelost! en je staat wat mij betreft compleet in je recht wat betreft kijken in telefoon

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 14:10

Je noemt het "een grote rode vlag" dat je partner zo controlerend en jaloers is maar vriendin, dit is geen grote rode vlag, dit is gewoon een heel huis dat in de fik staat.
Throw the whole man away!

Wat ik zo lees heb jij weinig zelfvertrouwen en liefde voor jezelf. Dat je iemand zo over je laat bepalen en zo snel weer in een relatie duikt spreekt ook boekdelen.
Dit is geen relatie die goed zit, dit is geen droomman. Dit is toxic en alles behalve gezond. Dat je dit niet zelf ziet is niet oke en daar zou ik werk van maken anders blijf je in dit soort relaties en situaties terechtkomen.
Als ik jou was zou ik de relatie zsm verbreken en op jezelf gaan focussen. Ga naar een psycholoog, laat die mannen helemaal links liggen, leer van jezelf te houden en patronen te doorbreken.
Dat maakt je leven op elk vlak beter!

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 14:34

Dat heeft ze inmiddels gedaan :o

Kristy1998x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 14:35

Goedzo! Girlpower :D.

En waarom is het NOT DONE om in de telefoon van je partner te kijken? Tuurlijk telefoon is een privé eigendom maar goed. Als je relatie 100% goed is dan valt er niets te verbergen toch? Als mijn vriend mijn telefoon wil zien/doorzoeken gaat hij zijn gang maar, andersom net zo. Als je niets te verbergen hebt zie ik hier geen erg in, maar dat is mijn mening.

Agnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 14:36

Goed gedaan meis! En ook als hij later weer contact zoekt en zegt dat hij veranderd is, trap er dan niet meer in. Nu netjes afhandelen en jouw spullen uit zijn huis halen en andersom en dan doei tot nooit meer ziens en het ga je goed. Heeeeel veel sterkte!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:28

Heel goed gedaan!
Een man als deze gaat hier niet mee stoppen, integendeel, als hij merkt dat jij het hem vergeeft, dan wordt het erger, steeds een stap verder.
Uiteindelijk gaat hij ook vreemd.
Nu ben je hem voor, wees blij.

Ik heb deze fout namelijk wél gemaakt en bleef samen met een man die precies hetzelfde deed als jouw ex. Toch overtuigde hij me te blijven en ik dacht dat ik hem kon helpen. Uiteindelijk zijn we 2 kinderen en een scheiding verder. En waar liep het op stuk? Juist, mijn ex ging vreemd. Met, ja echt, minimaal 10 verschillende vrouwen.

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-20 15:37

Storm schreef:
Heel goed gedaan!
Een man als deze gaat hier niet mee stoppen, integendeel, als hij merkt dat jij het hem vergeeft, dan wordt het erger, steeds een stap verder.
Uiteindelijk gaat hij ook vreemd.
Nu ben je hem voor, wees blij.

Ik heb deze fout namelijk wél gemaakt en bleef samen met een man die precies hetzelfde deed als jouw ex. Toch overtuigde hij me te blijven en ik dacht dat ik hem kon helpen. Uiteindelijk zijn we 2 kinderen en een scheiding verder. En waar liep het op stuk? Juist, mijn ex ging vreemd. Met, ja echt, minimaal 10 verschillende vrouwen.

Het waren ook wel minimum een 10 tal vrouwen waarvan hij foto's had ja..

Ben inderdaad wel blij dat ik het nú heb ontdenkt dan dat we al een stuk verder hadden gestaan.

Heb hiervoor een heel toxische relatie gehad en het is nu dus wel een stuk makkelijker om de knoop door te hakken. Al had dat inderdaad misschien al eerder gekund.
Maar buiten de jaloersheid om (die pas sinds 3 weken zo erg is) was er niet veel mis , nouja, hè, zo op het eerste zicht dan

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:45

Wat een k situatie TS :(:)

Zoals hier duidelijk wordt aangegeven, wegwezen!
Natuurlijk is het niet goed om stiekem de telefoon van je partner te bekijken maar het feit dat dat zo'n big deal is zegt al genoeg. Mijn vriend en ik zitten rustig naast elkaar dingen te lezen en we gebruiken ook regelmatig elkaars telefoon, niets te verbergen :). Ook vriend(inn)en van hetzelfde geslacht hebben we allebei geen moeite mee, vertrouwen is wel echt de basis van een relatie.

Ik snap dat het lastig is om zomaar een relatie te verbreken, want ookal weet je dat iemand niet goed voor je is, je houdt nog wel van diegene en je bent wel heel verliefd. Maar soms moet je keuzes maken met je verstand want van zo'n relatie wordt je echt niet gelukkig. Het is niet 'een mannending' om datingapps en naakt/sexy foto's van andere vrouwen op je telefoon te hebben staan!! Echt heel erg niet oké! Jij bent meet waard dan dat dus ik zou deze eikel lekker in de stront laten zakken :).

Goed om even van je af te schrijven hier maar ik zou wel snel stappen ondernemen, evt met een vriend(in) om voor te bereiden wat je wil zeggen tegen hem.

Succes en ik gun je een veel leukere en lievere partner :)

Edit: zie dat je inderdaad de relatie beëindigd hebt, echt suuupergoed gedaan! *\o/*
Laatst bijgewerkt door CastaMickey op 28-06-20 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt