Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eef_Bam schreef:Britta31 schreef:Het hondje is ijzersterk.Mijn moeder heeft het hondje gewassen met een sopje met de batterijen er nog in.En het hondje werkt nog
Hoewel de situatie niet leuk is moet ik hier stiekem toch even om lachen.
Britta31 schreef:Het hondje is ijzersterk.Mijn moeder heeft het hondje gewassen met een sopje met de batterijen er nog in.En het hondje werkt nog
Britta31 schreef:Soms zijn de dingen die ze uithaalt zo triest dat ook soms grappig is.
Britta31 schreef:Er is een plekje voor mijn moeder in het Rijnhuis in Renkum.Wat wij heel graag wilde.Onze voorkeur.Maar zo dubbel.Aan de ene kant blij,maar mijn vader wordt nu ook gescheiden van zijn vrouw.Ze zijn al 60 jaar samen.
Britta31 schreef:Er is een plekje voor mijn moeder in het Rijnhuis in Renkum.Wat wij heel graag wilde.Onze voorkeur.Maar zo dubbel.Aan de ene kant blij,maar mijn vader wordt nu ook gescheiden van zijn vrouw.Ze zijn al 60 jaar samen.
Eef_Bam schreef:Britta31 schreef:Het hondje is ijzersterk.Mijn moeder heeft het hondje gewassen met een sopje met de batterijen er nog in.En het hondje werkt nog
Hoewel de situatie niet leuk is moet ik hier stiekem toch even om lachen.
Britta31 schreef:Dank je wel voor jullie advies en opbeurende woorden.Ik ben wel blij dat het het Rijnhuis geworden is.We hadden gelijk toen we gingen kijken een heel warm gevoel.Zo huiselijk.En het hondje gaat mee natuurlijk.Dat is haar alles.Zo bizar eigenlijk,ze denkt dat het een echt hondje is.