The Ordinary

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manolito10

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 00:05

Wat is nou het beste vitamine C serum/crème? Mijn CE Ferulic is bijna op (€€€) en ik denk eraan om over te gaan op The Ordinary

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 09:21

Ik vind die van Hylamide echt niet te vergelijken met die van Medik8 die ik nu heb. Komt ook omdat in die van Hylamide siliconen zitten, vind ik zelf niet zo. Heb je die van Skinceuticals? Die van medik8 (C-tetra) scheelt ook al in de aanschaf.

manolito10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 09:27

Pantykous schreef:
Ik vind die van Hylamide echt niet te vergelijken met die van Medik8 die ik nu heb. Komt ook omdat in die van Hylamide siliconen zitten, vind ik zelf niet zo. Heb je die van Skinceuticals? Die van medik8 (C-tetra) scheelt ook al in de aanschaf.

Ja heb nu skinceuticals! Op zich fijn product, maar vind het nou niet zo’n wondermiddel als sommigen zeggen, helemaal niet voor €150 :')
Ik ga eens kijken bij medik8!
Edit: gebruik je de 7 of 14%?

SkyLWG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 10:25

Je kunt ook het Vitamine C serum proberen van Timeless. Ik gebruik deze en ben er positief over en krijgt sowieso veel goede reviews.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 11:25

manolito10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 11:40

SkyLWG schreef:
Je kunt ook het Vitamine C serum proberen van Timeless. Ik gebruik deze en ben er positief over en krijgt sowieso veel goede reviews.

Ziet er inderdaad goed uit! Waar zou je deze kunnen kopen?

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 19:14

Ik ben een ontzettend grote fan van The Ordinary.

Maar de aller aller beste tip tegen mijn hormonale acne, die ik al jaren sinds stoppen met de pil had: DIM supplement van AOV. Twee x per dag, binnen een week was het opeens en sindsdien (!) voor 90% weg! Echt meiden, als je eens iets wilt proberen: doe dit! Ik heb de meeste agressieve troep gebruikt, strikt vegan en suikerloos gegeten.. tevergeefs. Maar DIM in combinatie met de Niacimide is fantastisch (geen aandelen, gun het iedereen gewoon)

Hemellichaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 19:48

laliz schreef:
Ik ben een ontzettend grote fan van The Ordinary.

Maar de aller aller beste tip tegen mijn hormonale acne, die ik al jaren sinds stoppen met de pil had: DIM supplement van AOV. Twee x per dag, binnen een week was het opeens en sindsdien (!) voor 90% weg! Echt meiden, als je eens iets wilt proberen: doe dit! Ik heb de meeste agressieve troep gebruikt, strikt vegan en suikerloos gegeten.. tevergeefs. Maar DIM in combinatie met de Niacimide is fantastisch (geen aandelen, gun het iedereen gewoon)

Interessant! Hoe ben je bij dit supplement gekomen?

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 21:16

Afbeelding

Ik gebruik overigens wel meer dan Niacimide/Zink maar heb het dus eigenlijk niet meer zo nodig :D

Via een blog van een meid die er veel baat bij had. Als je Googlet op DIM (of Diindolylmethaan) zie je wel meer succesverhalen. Gezien het natuurlijke karakter en m’n radeloosheid durfde ik het wel aan. Het heeft overigens ook een positieve invloed op de heftigheid en duur van m’n menstruatie, mood swings, etc.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 21:44

Wat leuk een Ordinary topic! Ik gebruik het sinds een jaar ongeveer voor mijn vette huid. Een echt, nog nooit zo'n fijne huid gehad!! Dit is mijn routine:

Dove facewash
Lactid acid (3× per week)
Niaciamide + zinc
Natural moisterizing
Biodermal spf 50+
High spreadability primer
Make up

Avond
Facewash
Peeling AHA 30 + Bha 1x per week
Retinol 1% (3× per week)
Vitamin C
Natural moisterizing

De retinol heb ik heel voorzichtig opgebouwd met de 0,5%. En ik ben met alleen de acids en moisterizer begonnen. Pas na 2 weken de vitamine c. En na 2 weken voorzichtig de niaciamide erbij en 2 weken later de retinol.

De primer is trouwens fantastisch als je make up draagt

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 22:00

Ik heb de niacinamide nog niet durven proberen, heb een paar weken niacinamide van biodermal gebruikt en er een hele nare reactie op gehad. Ben nu de amino acids + B5 serum van TO aan het proberen en dat heeft echt flink geholpen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 22:22

Hebben meer mensen hier 'last' van Keratosis pilaris? Ik gebruik nu lactic acid 5% maar merk geen verschil. Iemand ideeën hierover?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 22:26

Hoe lang gebruik je het?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 22:27

Een week

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 22:46

Je moet wel bedenken dat je huid weken moet wennen aan een nieuw product. Dus na een week zal je echt niet veel merken. Volgens mij geven ze 2 a 4 maanden aan, voordat je echt verschil gaat merken

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-20 13:12

Weet iemand wat het verschil is tussen deze 3?

Ik gebruik nu de Niacermide + Zink, deze is bijna op.

Maar nu zag ik deze ook, en kreeg eerder als advies ook de Marine Hyluaronics.

Marine Hyaluronics Serum
en dan deze
Hyaluronic Acid 2% + B5 Serum

Eerder natuurlijk deze advies gekregen:

Afbeelding

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:20

Bedoel je verschil tussen niacinamide en die andere 2. Dat zijn echt compleet andere dingen. Niacinamide is om talgproductie te reguleren n kan helpen bij vlekjes en puistjes. Die andere 2 zijn om vocht aan te trekken naar de huid.

Du niacinamide moet je niet vergelijken, dat is een andere tap in routine

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 20:12

brokjes schreef:
Hebben meer mensen hier 'last' van Keratosis pilaris? Ik gebruik nu lactic acid 5% maar merk geen verschil. Iemand ideeën hierover?

Heb je al verbetering? Ik heb meerdere zalven geprobeerd maar heb nu ureum 10%repair van Eucerin. Na 2 keer smeren lijkt het al te verbeteren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 22:43

F_Orumster schreef:
brokjes schreef:

Heb je al verbetering? Ik heb meerdere zalven geprobeerd maar heb nu ureum 10%repair van Eucerin. Na 2 keer smeren lijkt het al te verbeteren!

Mijn armen glazen wel meer, maar het is nog niet weg. Mijn flesje is nu bijna leeg dus ga hierna zeker jouw creme uitproberen, bedankt voor de tip!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-20 14:13

wauw, kom op ali express gewoon the ordinary producten tegen :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 12:21

Op Ali staan altijd heel veel merken, maar dat is eigenlijk altijd nep.

Had je nog wat aan mijn uitleg hierboven?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-20 12:25

MyWishMax schreef:
Op Ali staan altijd heel veel merken, maar dat is eigenlijk altijd nep.

Had je nog wat aan mijn uitleg hierboven?

Jawel, maar ik euh, heb over 2 weken een afspraak bij all about skin, die een huidanalyse doet, aangezien hierr mn gezicht ook niet beter van word! Ik wil de AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution wel gewoon blijven gebruiken, maar van de serum weet ik niet of ik hem nog een keer ga bestellen. NU moet ik ook wel toegeven, dat ik blijkbaar het niet elke dag gebruik... :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 12:28

Je weet dat je producten langer moet gebruiken om resultaat te zien he? Hoe lang heb je alles gebruikt en wat gebruik je voor de rest?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-20 12:49

MyWishMax schreef:
Je weet dat je producten langer moet gebruiken om resultaat te zien he? Hoe lang heb je alles gebruikt en wat gebruik je voor de rest?

Yes! I know!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 16:38

Komen de producten ooit nog op voorraad bij Douglas? Of waar halen jullie het?