Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pantykous schreef:Ik vind die van Hylamide echt niet te vergelijken met die van Medik8 die ik nu heb. Komt ook omdat in die van Hylamide siliconen zitten, vind ik zelf niet zo. Heb je die van Skinceuticals? Die van medik8 (C-tetra) scheelt ook al in de aanschaf.
laliz schreef:Ik ben een ontzettend grote fan van The Ordinary.
Maar de aller aller beste tip tegen mijn hormonale acne, die ik al jaren sinds stoppen met de pil had: DIM supplement van AOV. Twee x per dag, binnen een week was het opeens en sindsdien (!) voor 90% weg! Echt meiden, als je eens iets wilt proberen: doe dit! Ik heb de meeste agressieve troep gebruikt, strikt vegan en suikerloos gegeten.. tevergeefs. Maar DIM in combinatie met de Niacimide is fantastisch (geen aandelen, gun het iedereen gewoon)
F_Orumster schreef:brokjes schreef:Hebben meer mensen hier 'last' van Keratosis pilaris? Ik gebruik nu lactic acid 5% maar merk geen verschil. Iemand ideeën hierover?
Heb je al verbetering? Ik heb meerdere zalven geprobeerd maar heb nu ureum 10%repair van Eucerin. Na 2 keer smeren lijkt het al te verbeteren!
MyWishMax schreef:Op Ali staan altijd heel veel merken, maar dat is eigenlijk altijd nep.
Had je nog wat aan mijn uitleg hierboven?