Leo schreef:Toch op 5,2 km uitgekomen dus moet m nog ietsje korter lopen.
Ik moet ook nog een rondje zoeken van 5 km, want alles wat ik tot nu toe gelopen heb is te lang of te kort

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Druif_01 schreef:Ik vrees dat ik dezelfde tactiek moet toepassen als voor de run 5, donate 5, nominate 5 van de NHS: heen 2.5km en terug 2.5km (wat ik echt dodelijk saai vindLeo schreef:Toch op 5,2 km uitgekomen dus moet m nog ietsje korter lopen.
Ik moet ook nog een rondje zoeken van 5 km, want alles wat ik tot nu toe gelopen heb is te lang of te kort
Druif_01 schreef:Leo schreef:Toch op 5,2 km uitgekomen dus moet m nog ietsje korter lopen.
Supervixen schreef:Nee hoor, hoeft niet perse, kan ook met andere apps of een foto van je sporthorloge.
En mensen, er valt niks te winnen, het gaat om de lol![]()
Ik vind het wel heel leuk om te horen dat het zoveel mensen motiveert, dat is super!
Gini schreef:Druifje, ik heb ook Runkeeper en daar kun je zelfs een training van 5 kilometer ingeven. Dan wordt je verwittigd door een vriendelijke mevrouw in je oor dat je training erop zit. Een voordeel van deze app vind ik ook dat je niet meteen na 5 km moet afduwen (meestal ben ik zo kapot dat ik eerst een halve minuut moet uithijgen), dus je kunt hem dan gewoon laten lopen en later afduwen en toch naderhand nog de exacte tijd terugvinden die je over die 5km gedaan hebt.
DoretteK schreef:Nou vooruit, ik ga ook een poging wagen! Mijn doel is binnen de 35 minuten, let's see of dat gaat lukken
Gini schreef:Druifje, ik heb ook Runkeeper en daar kun je zelfs een training van 5 kilometer ingeven. Dan wordt je verwittigd door een vriendelijke mevrouw in je oor dat je training erop zit. Een voordeel van deze app vind ik ook dat je niet meteen na 5 km moet afduwen (meestal ben ik zo kapot dat ik eerst een halve minuut moet uithijgen), dus je kunt hem dan gewoon laten lopen en later afduwen en toch naderhand nog de exacte tijd terugvinden die je over die 5km gedaan hebt.
Waar doe je dit dan weer? Of is dat toevallig alleen met Runkeeper Pro? Heb ik nog nooit voorbij zien komen.... Handig dat je zo van alles leert!
DoretteK schreef:Gini schreef:Druifje, ik heb ook Runkeeper en daar kun je zelfs een training van 5 kilometer ingeven. Dan wordt je verwittigd door een vriendelijke mevrouw in je oor dat je training erop zit. Een voordeel van deze app vind ik ook dat je niet meteen na 5 km moet afduwen (meestal ben ik zo kapot dat ik eerst een halve minuut moet uithijgen), dus je kunt hem dan gewoon laten lopen en later afduwen en toch naderhand nog de exacte tijd terugvinden die je over die 5km gedaan hebt.
Waar doe je dit dan weer? Of is dat toevallig alleen met Runkeeper Pro? Heb ik nog nooit voorbij zien komen.... Handig dat je zo van alles leert!