Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joman schreef:Jis_ schreef:
Met hooikoorts en daardoor niezen besmet je juist makkelijker mensen als je het virus binnen heb gekregen maar (nog) geen symptomen hebt. Dus zo positief zou ik het niet opnemen als iemand zegt ooohhh het is maar hooikoorts.
TS gewoon aangeven dat je alleen maar in een zakdoek niest of elleboog en lekker van je tuin genieten. En elke keer als je niest even sorry roepen.
Waar staat dat iemand dat positief opneemt?
GamblersCup schreef:happy2014 schreef:Ze moeten er maar op vertrouwen dat ik mijn verantwoording neem.
Het is natuurlijk logisch dat dat precies is wat mensen niet doen. Op een vreemde vertrouwen. En ze hebben gelijk. Zeker in zo'n gevaarlijke situatie als een pandemie.
Zoveel mensen die zich niet aan de regels houden, die niet vaker hun handen wassen, die met een verkoudheid denken "ach is niet zo erg" en toch naar de supermarkt gaan.
Mazida schreef:Heb de buren gebeld omdat ik de komende dag niet binnen wil zitten. Heb verteld toch graag in de tuin te willen zitten en beloofd dat ik echt in mijn elleboog nies en zo ver mogelijk bij hen vandaan zit. Zij zitten voor in de tuin, ik nu bij mijn schuurtje (rijhuizen). Gelukkig geen ruzie verder
Justme_Lisaa schreef:Ik had express nog een keer harde lopen niezen
Mazida schreef:Heb de buren gebeld omdat ik de komende dag niet binnen wil zitten. Heb verteld toch graag in de tuin te willen zitten en beloofd dat ik echt in mijn elleboog nies en zo ver mogelijk bij hen vandaan zit. Zij zitten voor in de tuin, ik nu bij mijn schuurtje (rijhuizen). Gelukkig geen ruzie verder