Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sure_lee schreef:Mijn vriend heeft ongeveer dit kapsel. Het begint nu best lang te worden. Ik vind dat niet erg maar hij vindt het vreselijk....
Durven jullie hier zelf aan te beginnen? En zo ja, hoe dan.
Het moet dus wel een beetje hetzelfde blijven en geen tondeuse ofzo.
[ [url=m/4XPK7p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ylvy schreef:Hier geen foto van de voorkant, maar boven is 16 mm en de zijkanten zijn van lang naar steeds korter gedaan. Nog nooit gedaan, maar ik ben best tevreden
Alles met tondeuse gedaan en geen schaar gebruikt.
[ [url=m/e9b6LZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
ImkeTarek schreef:Ik heb de zijkanten en achterkant opgeschoren met een (honden)tondeuse met opzetkam (12mm, tegen de haargroei in, is dus korter) en bovenkant geknipt, ook met een schaar die ik gebruik voor het honden trimmen.
Ene kant langer bovenop moet ook![]()
Het is echt nog niet perfect, maar ben best heel tevreden voor een eerste keer! Mensen haar is zoooo anders dan bij honden!!
Romy1234 schreef:ImkeTarek schreef:Ik heb de zijkanten en achterkant opgeschoren met een (honden)tondeuse met opzetkam (12mm, tegen de haargroei in, is dus korter) en bovenkant geknipt, ook met een schaar die ik gebruik voor het honden trimmen.
Ene kant langer bovenop moet ook![]()
Het is echt nog niet perfect, maar ben best heel tevreden voor een eerste keer! Mensen haar is zoooo anders dan bij honden!!
Ik had het over de zijkant die langer is