Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Ik kan niet zonnen, maar gezicht, armen en nek zijn al flink gekleurd. Ik kleur makkelijk, want loop altijd buiten en die plekken kleuren snel.
Mijn benen en buik willen niet echt, maar zien weer weinig zon. Zelfs als ik weken een korte broek draag gebeurt er weinig.
Ik draag buiten bij de paarden ook niet heel snel een korte broek.
LWDaisy schreef:Ik lig vandaag ook al voor de 3de dag in de tuin in bikini, en eerlijk, ik heb best al een kleurtjeIk bruin sowieso wel vrij makkelijk
Mijn armen en buik zien alweer vrij bruin, en over mijn benen kan ik eigenlijk ook niet klagen hoor.
Ik ben wel in slaap gevallen in de zon vandaag dus nu heb ik nog steeds hoofdpijn![]()
Ik ben zo iemand die uuuurenlang in de zon kan liggen, zolang ik de zon maar niet pal in mijn gezicht krijg. Zonnebril, petje. Ik lees altijd tijdens het zonnen en dan doen die witte pagina's altijd zo'n zeer aan mijn ogen
Electra63 schreef:LWDaisy schreef:Ik lig vandaag ook al voor de 3de dag in de tuin in bikini, en eerlijk, ik heb best al een kleurtjeIk bruin sowieso wel vrij makkelijk
Mijn armen en buik zien alweer vrij bruin, en over mijn benen kan ik eigenlijk ook niet klagen hoor.
Ik ben wel in slaap gevallen in de zon vandaag dus nu heb ik nog steeds hoofdpijn![]()
Ik ben zo iemand die uuuurenlang in de zon kan liggen, zolang ik de zon maar niet pal in mijn gezicht krijg. Zonnebril, petje. Ik lees altijd tijdens het zonnen en dan doen die witte pagina's altijd zo'n zeer aan mijn ogen
Ik heb vanmiddag ook weer een uurtje in de zon gelegen.
Ik werk thuis, dus ik deel mijn uren wat anders in, zo kan ik iedere middag paar uur in de zon.