Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:Marcella schreef:Mijn werkgever heeft mij voor deze week op ziek gezet. Ga er nog even achteraan wat de bedoeling is aangezien ik niet ziek ben.
Ook raar zeg.
tita schreef:Polly schreef:Lees ik nou goed dat de kinderopvang gewoon doorbetaald moet worden
Ja helaas wel en uren ben je kwijt.
Er is wachtlijst voor de KDV dus tijdelijk eraf halen zorgt voor meer problemen.
san87 jij weet niet of ik minimale gevolgen heb want je kent me niet.
Je weet niet wat er meer speelt, jij kan niet in onze portemonnee kijken
Dus ook jouw conclusie slaat compleet de plank mis, wil wel ff voor jou vermelden dat ik al iemand kwijt ben aan Corona dus dim maar beetje
Polly schreef:Nou zeker, dat weet ik nog wel uit de tijd dat we nog wel opvang hadden, er is iig 1 sector die niet gaat omvallen.
Bizar dat dat kan joh
Sizzle schreef:Polly schreef:Nou zeker, dat weet ik nog wel uit de tijd dat we nog wel opvang hadden, er is iig 1 sector die niet gaat omvallen.
Bizar dat dat kan joh
De mensen in de buitenschoolse opvang hebben nu een vakantie tot 19 April met volledig behoud van salaris en de ouders dragen die kosten (dus niet de gemeente die de werkgever is).
Nu gun ik de medewerkers hun ‚gelukje‘ wel maar het is natuurlijk wel zuur dat ik gewoon mijn volledige uren draai en daarnaast mijn kind thuis heb en daar ook nog voor betaal
MarliesV schreef:Zo, ik als kinderloos persoon vind dit zelfs belachelijk. Betalen voor een dienst die je niet afneemt.
En dat gebeurd natuurlijk ook met je sportschoolabbo ed, maar dat zijn niet zulke astronomische bedragen.
Wij hebben gelukkig een coulante werkgever. Als je schriftelijk aan kan tonen dat je geen opvang hebt, mag je betaald thuis zitten om voor de kinderen te zorgen.
Waar mogelijk mag je thuis werken en anders kom je naar kantoor als je geen klachten hebt.
Je ziet dat iedereen zijn uiterste best doet om gewoon de uren te werken en aanwezig te zijn.
verootjoo schreef:Huh ook een rooster? Dat is gek.
Hier alleen een verklaring van de werkgever. Maar als brandweerman heb je toch zo’n bewijs dat je dat bent, en snappen ze echt niet dat je als vrijwillig brandweerman geen rooster hebt maar alleen werkt als er brand is