Ze zijn dus echt wel lekker warm, wel met de voorwaarde dat je zelf rond blijft wandelen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonna schreef:Ik heb nog niet de gouden tip voor je, maar heb wel slechte ervaringen met een aantal laarzen die hier genoemd zijn.
Wat voor mij het verschil maakt: als laarzen warm genoeg zijn om hele dagen op te lopen/stallen te mesten, zegt dat niets over hun geschiktheid als je stil staat. Ik sta ook stil, maar dan als instructeur op een hondenschool. Ik he al heel wat 'outdoorlaarzen' versleten en allemaal zijn ze voor mij te koud. Ik ben nu ook aan het kijken naar veiligheidslaarzen/snowboot met een gedegen temperatuur rating, in de hoop deze winter geen koude voeten te hebben. Voor nu zijn mijn ariats nog wel te doen, maar echt koud is het nog niet geweest.
prugelpiet schreef:Ik neig nu heel erg naar muckboot of Dubarry. Dubarry's zijn flink aan de prijs, maar schijnen dus wel heel erg lang mee te gaan. Iemand die weet hoe dit zit bij veel modder?
Bonna schreef:Ik heb nog niet de gouden tip voor je, maar heb wel slechte ervaringen met een aantal laarzen die hier genoemd zijn.
Wat voor mij het verschil maakt: als laarzen warm genoeg zijn om hele dagen op te lopen/stallen te mesten, zegt dat niets over hun geschiktheid als je stil staat. Ik sta ook stil, maar dan als instructeur op een hondenschool. Ik he al heel wat 'outdoorlaarzen' versleten en allemaal zijn ze voor mij te koud. Ik ben nu ook aan het kijken naar veiligheidslaarzen/snowboot met een gedegen temperatuur rating, in de hoop deze winter geen koude voeten te hebben. Voor nu zijn mijn ariats nog wel te doen, maar echt koud is het nog niet geweest.
superpony schreef:Oke, laatste kwamen wel van Agradi, maar heb er nu al zoveel elk jaar weggegooid.......En ik vind ook echt het voetbed best snel minder worden als je er elke dag op loopt.
Wel heel netjes dat je nieuwe hebt gekregen. Die van mij zijn geen jaar oud, maar zien er wel uit als 5jr oud denk ik. Dus twijfel of ze me nieuwe zouden geven.