Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau_ schreef:Vandaag weer een aanval gehad. Ondanks dat ik weet dat er niks aan de hand is blijf ik zo moe en vandaag dus weer raak. Baal er zo erg van
Lau_ schreef:Vanmiddag dus nog even terug gebeld en eigenlijk alles zag er dus goed uit behalve de vitamine D. Dus opgelucht
Lau_ schreef:marleen_usar schreef:Waardes regulier zijn anders dan alternatief, waar regulier zegt het is goed dan vind alternatief het vaak te laag.
Sorry ik snap niet zo goed wat je bedoeld ?
Kuggur schreef:marleen_usar schreef:Waardes regulier zijn anders dan alternatief, waar regulier zegt het is goed dan vind alternatief het vaak te laag.
Wat ze bedoelt is dat mensen die hun mening op wetenschappelijk onderzoek baseren vaak een andere mening hebben dan mensen die maar wat verzinnen.
mariekeoo schreef:ik volg jouw topic stilletjes. juist omdat ik me wel herken in jouw verhaal. Een raar iets, gebagitaliseerd door de dokter en jij zit met de gebakken peren. Ik heb na een halfjaar toch vasthouden, dat het echt niet goed gaat een diagnose gekregen. Maar wel eentje die me verteld dat er zeker wat aan de hand is.
Enige wat ik je kan vertellen gewoon naar de dokter blijven gaan, blijven "zeuren" (want zo voelt het haast... Maar daardoor gaan ze je wel serieus nemen.
Tanya schreef:mariekeoo schreef:ik volg jouw topic stilletjes. juist omdat ik me wel herken in jouw verhaal. Een raar iets, gebagitaliseerd door de dokter en jij zit met de gebakken peren. Ik heb na een halfjaar toch vasthouden, dat het echt niet goed gaat een diagnose gekregen. Maar wel eentje die me verteld dat er zeker wat aan de hand is.
Enige wat ik je kan vertellen gewoon naar de dokter blijven gaan, blijven "zeuren" (want zo voelt het haast... Maar daardoor gaan ze je wel serieus nemen.
Laten we het ook niet erger gaan maken dan het is. Het komt nou eenmaal vaak voor dat psychische dingen zich fysiek uiten. Eindeloos gaan zoeken naar een diagnose die alles kan verklaren terwijl er eigenlijk iets van paniekaanvallen of angst speelt, helpt ook niet.
En ja, natuurlijk zijn er mensen met vage klachten die uiteindelijk een somatische diagnose krijgen. Maar dat is ook maar in een klein deel van de gevallen.