Blussem schreef:Met dat gewicht is juist goed dat wat afvalt. 85kg zit tegen overgewicht aan. Ik zou juist blij zijn dat je vriend zo goed bezig is.
Waar baseer je dit op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ir111 schreef:Ayasha schreef:Wacht, hoe weet zijn moeder het nou ineens?
Ik kan me zo voorstellen dat ze dit weekend gezellig zijn gaan eten bij zijn ouders/moeder en dat dit 'meningsverschil' ter sprake kwam? Hoeft niet zo spannend te zijn toch?
Astorga schreef:Interessant hoe de discussie een andere wending krijgt.
Aan de ene kant over het gezonde gewicht van een man en aan de andere kant over wat je vriend wel of niet met zijn ouders mag bespreken.
Het klinkt niet echt als een gezonde relatie wanneer de partner mag besluiten wat vriend wel en niet met zijn ouders mag bespreken.
Gelukkig kan dat bij jullie nog wel TO. Ik ben benieuwd wat de ha zegt. Veel succes!
Ayasha schreef:Maar hij moet niet dingen over mij met míjn ouders gaan bespreken om op die manier zijn zin te halen.
Astorga schreef:Ik let op. 'Dat zou ik niet waarderen' kent nl meerdere gradaties en kan leiden tot wat ik beschrijf.
Blussem schreef:Met dat gewicht is juist goed dat wat afvalt. 85kg zit tegen overgewicht aan. Ik zou juist blij zijn dat je vriend zo goed bezig is.
lovee schreef:verootjoo schreef:Naar de huisarts omdat je 3kg kwijt bent in een maand en 2 keer ziek geweest bentDat is nog geen rode vlag hoor. Ik vind dat erg overdreven. Na een keer buikgriep ben ik altijd een kg of 5 kwijt.
Zou het nog even aankijken, als het gewichtsverlies verder gaat of andere klachten erbij krijgt zou ik bellen.
Misschien ben ik wat overdreven, maarja ben niet voor niks verpleegkundige