Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rawr schreef:Hier een lijstje van een man.
Ik heb even gekeken naar m'n plankje, mijn nummer 1 krijg ik héél veel reacties (M/V) op omdat niemand het herkent en die hou ik daarom normaal gesproken ook geheim. Alhoewel ik denk dat als mensen de prijs zien ze hem toch niet zullen kopen.1. Creed - Aventus
2. Viktor & Rolf - Spicebomb Extreme
3. YSL - La nuit de l'homme
4. Dunhill - Icon
5. Jean Paul Gaultier - Le Male ultra
6. YSL - L'Homme L'intense
7. Paco Rabanne - Invictus (totaal uitgegroeid, draag ik niet meer)
8. Bottega Veneta - Illusione (ruikt bij andere mannen helaas beter dan bij mij)
9. Mugler - Alien for men (gekregen maar ik haat de geur, de vrouwelijke variant ruikt veel beter)
Die laatste 3 moet ik maar eens weggeven.
Rawr schreef:Hier een lijstje van een man.
Ik heb even gekeken naar m'n plankje, mijn nummer 1 krijg ik héél veel reacties (M/V) op omdat niemand het herkent en die hou ik daarom normaal gesproken ook geheim. Alhoewel ik denk dat als mensen de prijs zien ze hem toch niet zullen kopen.1. Creed - Aventus
2. Viktor & Rolf - Spicebomb Extreme
3. YSL - La nuit de l'homme
4. Dunhill - Icon
5. Jean Paul Gaultier - Le Male ultra
6. YSL - L'Homme L'intense
7. Paco Rabanne - Invictus (totaal uitgegroeid, draag ik niet meer)
8. Bottega Veneta - Illusione (ruikt bij andere mannen helaas beter dan bij mij)
9. Mugler - Alien for men (gekregen maar ik haat de geur, de vrouwelijke variant ruikt veel beter)
Die laatste 3 moet ik maar eens weggeven.
Doutz16 schreef:Ik vind invictus juist wel altijd heel lekker bij mannen!
Rawr schreef:Doutz16 schreef:Ik vind invictus juist wel altijd heel lekker bij mannen!
Ik zei het ook al tegen iemand per PB maar Invictus is een prima geur maar wel heel erg voor jonge mannen. Gewoon fris, citrus met aqua, super overdags in de zomer en zal weinig mensen tegen de reukzin schoppen. En jonge vrouwen vinden hem vaak ook prettig en dat is natuurlijk een bonus.
Maar ik draag het nu zo'n 6 jaar en het gaat wat vervelen. En m'n smaak verandert nu naar wat meer musky/woody geuren. En het feit dat ik hem zo ontzettend vaak ruik bij anderen helpt ook niet.