Ben ook wel erg blij dat het gewoon zo opgelost kan worden.
Ben een stukje mobieler zo.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Sowieso wel lekker denk ik als het elke keer aangepast wordt. En na 6 weken gips komt er met een beetje pech zo'n mager, spierwit been met enorme zwarte haren onder vandaan
shirleyp schreef:He bah! Dat ziet er uit als letsel aan de banden inderdaad. Beterschap!
Vind het echt zo bizar dat er humaan niets wordt gedaan om de ernst van het bandenletsel te bepalen, maar de paardenarts er meteen op los echo’t bij een peesblessure. Je zou bijna je enkel bij de dierenarts laten scannenDan stappen en na 8wk weer een echo om te kijken of je verder mag opbouwen
j_nine schreef:Zo...je enkel ziet er fraai uit.
Zal maar geen foto's laten zien van mijn enkel![]()
Zo'n 7 weken geleden aan mijn linkervoet de binnen en buiten enkelbanden gescheurd.
Ik heb alle kleuren van de regenboog wel gezien![]()
Ik loop nu met een brace, heb ook drukverband gehad de eerste dagen en na een week vond hij dat ik in het gips mocht voor enkele weken![]()
![]()
Ik heb nog steeds pijn aan de voet, lopen met een brace gaat wel iets beter....
Maar zonder brace merk je wel dat het nog niet helemaal gaat zoals het moet.
Nu langzaam opbouwen om de brace er helemaal af te krijgen, maar daar gaan wel wat weken overheen.
Hopelijk heb jij een voorspoediger herstel
Renske_W schreef:Nou ik ben inmiddels bij de fysio geweest.
Mijn enkel is goed ingepakt. [ [url=m/d1EKXl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ovtfJj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0VekZj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naar verwachting heb ik de bandjes van mijn middenvoetsbeentjes ook flink opgerekt of gescheurd.
Vanwege de zwelling die er zit mag ik vrijdag weer terug komen, dan wordt het weer opnieuw ingepakt.