ervaringen gezocht haarnestcyste/peri-anale abcessen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 07:40

Even een update *\o/* Wond is bijna dicht *\%/*

Vorige week vrijdag weer op controle geweest. Wondranden waren netjes, alleen zat er wat hypergranulatie. Dit hebben ze aangestipt met zilver nitraat.

En dit was de wond gisteravond :D Ben zo blij!

Spoiler:
Afbeelding

En dit waren de eerste foto's :oo

Spoiler:
Afbeelding

Afbeelding

Gok dat volgende week woensdag ook mijn laatste controle zal zijn. Wondverpleegkundige was zeer tevreden met hoe goed ik mijn wond schoon hield etc.

BloemBloem

Re: ervaringen gezocht haarnestcyste/peri-anale abcessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 10:06

Netjes hoor :) zilver nitraat heb ik ook eens gehad, gek gevoel was dat.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 10:08

Wat een fijne update *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 21:28

Helaas weer een update.

Kreeg de laatste maanden steeds vaker weer last van het gebied waar ik geopereerd ben. Vooral tijdens motorrijden en paardrijden

Dus contact opgenomen en bij controle zagen ze toch weer 3 ingangetjes. Deze hebben ze vandaag op de ok groter gemaakt en toen een etsende midd in gespoten.

Dus nu weer een open wond :\ Maar hoop dat hiermee de pijn straks verdwenen is en dat ik weer gewoon kan motorrijden en paardrijden zonder pijn :D

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 09:13

love_western schreef:
Helaas weer een update.

Kreeg de laatste maanden steeds vaker weer last van het gebied waar ik geopereerd ben. Vooral tijdens motorrijden en paardrijden

Dus contact opgenomen en bij controle zagen ze toch weer 3 ingangetjes. Deze hebben ze vandaag op de ok groter gemaakt en toen een etsende midd in gespoten.

Dus nu weer een open wond : Maar hoop dat hiermee de pijn straks verdwenen is en dat ik weer gewoon kan motorrijden en paardrijden zonder pijn :D

Arme jij, ik voel zo met je mee :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 20:15

Dankje!

Heb nu ook veel meer pijn dan de vorige keer. Ook al zijn de wondjes veel kleiner.

Ook enorm veel spierpijn en keelpijn :\ zal vast komen omdat ik op mijn buik lag tijdens de operatie.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:15

love_western schreef:
Dankje!

Heb nu ook veel meer pijn dan de vorige keer. Ook al zijn de wondjes veel kleiner.

Ook enorm veel spierpijn en keelpijn : zal vast komen omdat ik op mijn buik lag tijdens de operatie.

Ook herkenbaar :-), goed ijswater drinken.