Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
appiesjappie schreef:Wat een fijne berichten zo allemaal dankjewel. Pfff mn percentage balkje van doen staat nu al iets meer over de helft. Haha ik denk dat wel 1000 mensen kunnen zeggen het is zo fijn. Maar dat ik zo bang blijf pfff echt zo moeilijk dit
Sonja_vR schreef:Wat betreft de controle , je tiepte eerder iets over machines dieniets over zouden nemen .
Dat is niet zo hoor, tenzij ze iets aan je hart of longen moeten gaan Sleutelen, Blijft alles gewoon door functioneren
In die zin is het echt gewoon net slapen.
Ik Ben tot nu toe 2 keer onder narcose geweest en alle twee de Keren zijn super bevallen
Was ook naderhand heel vlot wakker en dan ook echt heel wakker
appiesjappie schreef:Hoi allemaal.
Misschien kunnen jullie mij helpen en misschien niet. Ik heb galstenen en eigenlijk moet de galblaas verwijderd worden maar ik ben echt zoooo bang voor de narcose dat ik het daarom niet wil doen. Maar wil eigenlijk ook niet wachten tot ik zoveel pijn krijg dat ik het niet meer kan hebben. Dus het niet eigenlijk gewoon. Wie weet kunnen jullie mij overtuigen om het gewoon te gaan doen
appiesjappie schreef:Ja inderdaad ben bang om geen controle over mijzelf te hebben.het in slaap vallen lijkt mij zo eng. Dat iemand anders je lichaam over neemt nou ja eigenlijk machines
IsabelleN schreef:Even een schopje omhoog...
TS: hoe is het nu?
Omdat ik half januari mijn galbaas moet laten verwijderen en heeeeel bang ben voor infusen toch maar even een berichtje. Narcose lijkt me vooral eng als je bijkomt en moet overgeven met een zere buik![]()
Hoe gaat dat met zo'n infuus... ? Bloedprikken vind ik altijd heel eng maar valt steeds weer mee![]()
Hellup..... wat ben ik toch een walgelijke angsthaas, en dat terwijl ik vier bevalling glansrijk heb doorstaan