Janneke2 schreef:Zanthi schreef:Thanks voor de support jongens, waardeer ik echt!Citaat:Gister inderdaad weer een sessie gehad. Was behoorlijk heftig. Afspraak voor mij liep 10/15 minuten uit, dus liep mezelf in de wachtkamer al helemaal op te vreten. Heb sinds kort een smartwatch die ik toevallig om had gister. Mijn hartslag zat toen in de wachtkamer al skyhigh en toen moesten we nog beginnen..![]()
Onderliggend aspect wat naar boven kwam bij de tweede herinnering en wat ik er nog niet eerder aan had gekoppeld was het gevoel dat ik me super super alleen voelde.
Die periode lieten de vriendinnen die ik destijds had me keihard vallen, omdat ik toen niet bezig was met puberen, feestjes en vriendjes.
Het nare is dat ik nu een beetje in dat ‘alleen gevoel’ ben blijven hangen. Voel me er niet echt lekker bij. Had het vandaag op werk ook echt ontiegelijk zwaar, terwijl ik eigenlijk lekker makkelijke klusjes had gepland. Iemand tips om dat gevoel kwijt te raken?![]()
Wilde vanochtend ook echt niet mijn bed uit toen de wekker ging.
Naar hoor!
Concentreer je op de afsluiting: "wat heb je in deze sessie geleerd" (mogelijk zijn er meer kwartjesgevallen dandan alleen 'ze lieten mij vallen'.
Doe vooral de huiswerk oefeningen die je mee hebt gekregen, om te ontspannen.
En je kunt bellen met de therapeute, of ze morgen (of zelfs vandaag) nog een plekje voor je heeft.
Of schrijf op wat je per dag beleeft. Zo heb ik dat gedaan. Hoe verliep mijn dag, hoe voelde ik mij, hoe heb ik geslapen. En idd bellen kun je altijd. Diegene waarbij ik liep belde mij dan terug of ik kon dan meestal gelijk komen.