Lous schreef:Courses, heb jij misschien ook een adres waar je Gymshark kleding kan kopen zonder een credit card nodig te hebben?
Ik betaal volgens mij altijd met Paypal en/of iDeal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ja snap ik Moonfish! Ik ben zelf erg hypermobiel en had eigenlijk ook altijd gewrichtspijnen. Zeker met mijn zware werk soms... Maar sinds ik sport heb ik veel minder last!
Heb even een weekje rust genomen omdat verhuizen er echt inhakte fysiek, was helemaal op. Dus morgen weer fris beginnen bij een nieuwe sportschool. Ik ga bij Big Gym (zwolle) sporten, dus mocht iemand een keer samen willen trainen vind ik dat erg leuk!
Iris1702 schreef:@linoleum mij geeft het juist heel veel houvast dat ik precies weet wat ik mag hebben. Ik eet anders te snel te weinig. In de vakantie zonder schema mis ik dat dan ook echt.
Ik krijg geen schema's meer maar krijg wel iedere 4 weken nieuwe calorieën en macro's door.
Ik bepaal dan zelf iedere avond via een app wat ik de volgende dag ga eten binnen de marcro's.
Altijd dingen die ik zelf lekker vindt dus dat is fijn.
@gainsbybrains volg ik ook, leuke meid
linnnde schreef:@Mandy92, ik heb er overna gedacht om ook zo'n schema van Hanna aan te schaffen. Is het de moeite waard? Word je ook geholpen met eten of is het echt een trainingsschema?
Iris1702 schreef:Matheno wat gaaf! Dat is weer eens wat anders zeg!
Uit nieuwsgierigheid, wat vinden jullie precies moeilijk aan het volgen van een eetschema?
Is dat omdat er dingen opstaan die je niet lust bijvoorbeeld? Of teveel trek in dingen die niet mogen?
Of andere redenen?
Iris1702 schreef:@ Needje Benen duurde bij mij ook enige tijd voor die begonnen te verander, ik merk dat ze bij mij oom minder snel ontwikkelen. Laatste tijd gaat het beter.
Ik ben niet bekend met Bret Contreras... kun je er iets meer over vertellen?
In mijn schema's zit veel afwisseling de ene maand 2 leg days en de andere periode 1 legday
Meestal heb ik split schema's en soms een opeens weer een keer een maandje een full body schema.
Ook veel variaties is tempo's om de spier uit te blijven dagen.
Iris1702 schreef:Ik heb ook een pds maar gelukkig nu juist niet meer nu ik mijn leefstijl heb omgegooid.
Erg vervelend als er heel veel producten zijn waar je op reageert. Snap dat dat het wel moeilijker maakt.
Ik worstelde er in het begin ook mee vooral om het kloppend te krijgen maar nu is het voortaan zo klaar...
Iris1702 schreef:Uit nieuwsgierigheid, wat vinden jullie precies moeilijk aan het volgen van een eetschema?
Is dat omdat er dingen opstaan die je niet lust bijvoorbeeld? Of teveel trek in dingen die niet mogen?
Of andere redenen?