Waar kochten jullie je bril?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MusicIsLife

Re: Waar kochten jullie je bril?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 22:27

Ik heb mijn bril bij een kleine dure zaak vandaan. Ik heb ook de grotere ketens, zoals Specsavers geprobeerd. Helaas was ik daar niet heel tevreden over.

Peony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 22:32

Froukje schreef:
Peony schreef:
Hans Anders. Ik betaal elke maand €7,00, en mag ieder jaar een nieuwe bril uitzoeken.

Dat heeft de Hans Anders goed bekeken.. Voor de helft van het geld kun je tijdens een actie ook een bril halen, 2 zelfs voor die 84 euro die je jaarlijks betaald nu.

Niet met -10 dunner geslepen glazen, zowel hoor ik graag van je hoe en waar.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 22:42

Peony schreef:

Kijk even op de website van Hans Anders en dan briltotaalplan. Anders morgen even bellen. Juist met -10.00 dpt is het spaarplan enorm voordelig omdat je echt 1.67 index glazen hebt en eigen merkmontuur voor 84 euro.

*edit* verkeerd gelezen, je hebt het btp al zie ik *oeps*
Laatst bijgewerkt door idylle op 16-05-19 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 22:43

Bij een plaatselijke opticien, sinds april ook maatwerk lenzen.

Paar jaar terug een bril bij h.a. gekocht, één en al drama, 10* tetug om te verstellen en zat nog voor geen meter, bij 3 vestigingen geweest.

Dan maar meer betalen voor een bril op maat

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 22:45

Eentje bij eyewish, daarna ben ik Polette tegen gekomen en sindsdien kan ik daar mijn sterktes invoeren en voor leuke prijsjes afentoe een nieuwe bril kopen.
Ben echt heel blij met mijn huidige!

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 22:47

Bij de pearle :j
Vroeger Hans anders maar vind dat nu zon butzaak

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 22:59

Al 2 brillen en 1 zonnebril bij de Pearle gehaald, ik ben altijd erg tevreden :D

Nu moet ik zeggen dat ik ook geen lastige ogen heb volgens mij :') (wat klinkt dat eigenlijk raar, lastige ogen :+ )

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 23:02

Peony schreef:
Froukje schreef:
Dat heeft de Hans Anders goed bekeken.. Voor de helft van het geld kun je tijdens een actie ook een bril halen, 2 zelfs voor die 84 euro die je jaarlijks betaald nu.

Met zo'n specifieke afwijking kan het dan wel uit inderdaad. Dan ben je zelfs goedkoper uit, maar voor een beetje normale bril sterkte en glazen vind ik het een handige actie van de Hans Anders want dan leg je er geld op toe.

angelastolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 23:06

Heb een beetje moeite met dingen lezen op verre afstand, dus naar Eyelove gegaan. Heb 'm nog niet veel opgehad maar tot nu toe tevreden mee

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 23:11

Mijn eerste bril komt bij een kleine opticien in ons dorp vandaan, die was dan ook erg prijzig. Mijn tweede bril heb ik bij Eyes and More gekocht. Een stuk voordeliger en ik ben tot nu toe zeer tevreden. :)

De lokale opticien heeft mij destijds glazen met onder andere een prisma gegeven, dit kon helaas niet bij Eyes and More. De medewerker heeft toen met mij afgesproken dat we het zonder prisma gingen proberen, maar mocht ik klachten krijgen zou ik mijn geld terug krijgen. Ik heb de bril nu vier maanden en gelukkig nergens last van, maar dit vond ik wel erg netjes.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 23:36

Toen ik nog in Nederland woonde Specsavers nadat Hans Anders een gigantische fout had gemaakt en dat niet recht wilde zetten (en t bleef ontkennen) Specsavers heeft dat toen gratis opgelost voor me, en ben daar altijd klant geweest.
Nu ik in de UK woon en de Specsavers hier niet al te best is (andere filialen wel, maar die hier in de buurt heeft onbeschoft personeel) ga ik nu naar Boots (drogist met opticien)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 14:20

Na een slechte ervaring van mijn moeder bij hans anders gaan we altijd naar eyewish.

Bevalt goed.