plutolover schreef:ja dat van om wakker mee te worden herken ik ook wel ja. nadeel is vooral savonds omdat er op tv echt gewoon niks leuks op is. Allemaal stomme progamma's en leuke films ho maar.
vroeger kwamen nog leuke films op tv nu zijn t allemaal progamma's geworden wat ik niks aan vind... netflix en videoland weet ik nooit wat ik wil kijken...
boek lezen wil ik ook weer. maar 1 of ander manier heb ik daar geen geduld voor of snak ik weer naar me telefoon. het is verschikkelijk haha.
kortom ik moet meer rust vinden.. als ik bijv moet wachten voordat ik weg ga. Bijv ik heb om 14.00 een afspraak en het is 12.00 en net tijd te kort om tussen door naar paard te gaan. Dan zit ik gerust totdat ik weg moet op mn telefoon te koekenloeren... ipv dat ik huishouden gaat doen, of boek lezen..
Dat van de tv herken ik hoor. Wij kijken eigenlijk alleen maar naar de zender Investigation Discovery.
Of Netflix.
Het is mij jaren niet meer gelukt om boeken te lezen om dezelfde reden als jij. Maar ben begonnen met een laagdrempelige chicklit en nu heb ik de smaak weer te pakken. Ik lees nu ook echt alleen boeken die me oprecht leuk lijken.
Dus ik zit er weer helemaal in gelukkig.
Rust vinden is wel echt belangrijk. Probeer stukje bij beetje wat van de dingen die je noemt in te voeren. Het hoeft niet in 1x helemaal perfect he. Je kunt het!
Groente/fruit overdag: ik lunch vaak met salades, daar mieter ik van alles in. Banaan op een cracker of in de havermout, tussendoor snackgroenten: wortels met hummus, cherrytomaten, komkommer, bleekselderij. Rauwkost zakjes van AH op een cracker met zuivelspread etc.
Makkelijk fruit zoals appels, mandarijnen, druiven. (Als ik iets moet pellen of schillen en dat veel rommel geeft zoals sinaasappels dan eet ik het niet
)
Wat gaaf dat je die opleiding doet trouwens. Leuk!
Kantoorwerk is niet leuk nee. Helaas mag ik dat ook 40 uur per week doen