Mri schreef:Keet schreef:Melk producten kunnen veel slijmvorming veroorzaken. Wellicht om daar met artsen eens naar te kijken of hij met speciale melk minder slijm produceert?
Ook mijn eerste ingeving. Wellicht met arts overleggen voor kunstvoeding op geitenmelk basis ipv koemelk?
Staat bovenaan mijn lijstje om zo te bespreken met de kinderarts, deze komt in de loop van de dag..
daantjuhhh schreef:Jij vind het een beetje gek!
Ik niet. Dat je moet benoemen dat het gek is vind ik dan wel weer een beetje gek.
We zijn allemaal gewone mensen die TS proberen te helpen.
Ontopic maar weer....
Hoe zijn jullie de nacht doorgekomen TS?
Ik vind het ook zeker geen gekke dingen! Ik probeer alles te filteren en door te geven, wat het misschien zou kunnen zijn. Ze vragen hier ook duidelijk wat ik denk, hoe ik me voel etc want ik ken mijn kind beter dan wie dan ook (en papa natuurlijk)
Kleine is de nacht goed doorgekomen, ik wat minder

Verder gelukkig vannacht geen “aanvallen” meer gehad (hoewel het voor het beeld misschien beter wél had kunnen gebeuren) Wel een paar keer een dip in de zuurstof vannacht, maar hoe of wat ze daarvan denken geen idee. Verpleging laat zich daar niet over uit. Wel veel hoesten, slijm en overgeven en slecht eten en slapen, maar dit kan natuurlijk ook zijn omdat hij erg slecht tegen verandering kan (welke baby niet!) Hij had gisteravond wel ineens koorts 38,6 & 38,8.. Nu gelukkig weer gezakt, nog een beetje verhoging. Er zit duidelijk íets niet goed, hoewel ze gisteren dachten dat hij na de observatie naar huis mocht denken ze daar nu toch anders over. Wordt vervolgd..