Door de bh's het bos niet meer zien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 20:35

Dat klopt denk ik wel want Felina en Chantelle zitten mij beide niet fijn. Prima Donna wel. Maar ook niet alle modellen. Ik heb echt een full cup nodig, balconette zit niet goed.

Mand

Re: Door de bh's het bos niet meer zien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-19 21:28

Dan zou ik wel een Prima Donna borst hebben, aangezien Chantelle niet goed zat :*

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 01:20

Ik ben fan van Marie Jo. Volgens de dame van de speciaal zaak heb ik ook echt “Marie Jo” boobs :+

Jazzythecorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 10:19

Ik ben geïnspireerd geraakt door dit topic :)* en heb voor mezelf 2 Freya bh's besteld om te proberen. Ik draag eigenlijk altijd saphh maar merk dat ze me de laatste tijd niet lekker zitten en irriteren, dus het was sowieso tijd voor nieuwe!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 11:02

bontesok schreef:
Ik heb ook maat 75G.Ik koop mijn bh's online bij lace-lingerie. Ik had ook altijd moeite met goede vinden, maar ik slaag hier goed! Bij Hunkemoller en livera kan ik niet slagen, die bh's zitten me nooit goed!

Dit, in combinatie met PrimaDonna. Super mooie bhs met super pasvorm. Ze zijn mooi, maar ook degelijk. Je hebt ze simpel en glad maar ook met prachtige kleuren en borduurselranden.

Je kunt ze terug sturen. Evt in de winkel een aantal modellen passen zodat je weet welke modellen voor jou het beste zijn.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 13:25

Sheehan schreef:
Dan zou ik wel een Prima Donna borst hebben, aangezien Chantelle niet goed zat :*

Ik heb beide, prima donna en chantelle en qua maat? PD in 75E en Chantelle in 70G. Er zit gewoon veel verschil in het soort BH en de maatvoering (zo past de PD twist geweldig, maar is de balconnette bijna nooit mooi bij mij). Dus hou je niet vast aan ''ik moet in die maat passen die me is opgemeten''. Maar loop een fysieke winkel binnen, spendeer er 2 uur en pas van ieder merk wat aan. Dan voel je direct of iets wel of niet goed zit en wat je ook fijn vindt. Als je overal een kipfilet bovenuit krijgt zou ik toch een omvangmaat kleiner + cupmaat groter gaan pakken. ;)

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 13:35

Er zit niks anders op TS: ga naar een degelijke lingeriezaak. Een vakvrouw stuurt je de paskamer in met wat proefmodellen en laat je er pas weer uit nadat je de goede gevonden hebt. Echt... je pinpas is wekenlang overspannen maar oooooh wat een zaligheid waar je elke dag plezier van hebt.

Maten verschillen per merk, modellen verschillen per type. Niet online doen dus! Succes! :D

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 14:08

Sheehan schreef:
Verder sta ik voor alles open, als het duur is moet ik maar een nier verkopen denk ik, als student zijnde :Y)

Ik kan je niet echt verder helpen, want heb een kleine cupmaat. Maar ik heb wel interesse in je nier. :))

Ik kan me voorstellen hoe lastig je zoektocht is. Ik heb ook een kleine omvangsmaat en zelfs zonder dat ik bijzondere cups nodig heb is het vaak al zoeken naar iets wat past.
Hema heeft al niet kleiner dan 75, tenzij je bij de tienerbh's kijkt.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 14:14

IsabelleN schreef:
Er zit niks anders op TS: ga naar een degelijke lingeriezaak. Een vakvrouw stuurt je de paskamer in met wat proefmodellen en laat je er pas weer uit nadat je de goede gevonden hebt. Echt... je pinpas is wekenlang overspannen maar oooooh wat een zaligheid waar je elke dag plezier van hebt.

Maten verschillen per merk, modellen verschillen per type. Niet online doen dus! Succes! :D

Dit idd. Ik ben in Meppel naar Belle Lingerie gegaan. Tijden uitgesteld maar als je hunkemoller steeds niet lekker zit moet je wel. Ik heb maat 85D dus niet heel groot maar wel lastig. Ze staan behoorlijk uitelkaar en vullig voegt niet bij mij. Dus op een dag maar de tijd voor genomen. Veel gepast en bij een Felina uitgekomen. Wat een genot! Zit lekker en knijpt nergens. Heb er nog zon zelfde bij Livera gevonden, alleen in een andere kleur en in de opruiming. Wil t liefst alleen deze 2 aan.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 15:53

IsabelleN schreef:

Online kan met PrimaDonna prima als je eenmaal hebt vast gesteld welk model of modellen passen en welke maat. PrimaDonna is mastvast dus model plus maat past? Dan in de gaten houden en via Lace ook bestellen.

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 18:45

online bh bestellen kan prima, mits je daarvoor inderdaad 2 uur bent gekidnapt in de lingeriezaak en hebt kunnen vaststellen welk merk en model voor jou het beste past, maar dan nog moet je een beetje opletten na verloop van tijd. Je lijf veranderd altijd iets, je boobs ook......

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 18:47

SusanH schreef:
Dat klopt denk ik wel want Felina en Chantelle zitten mij beide niet fijn. Prima Donna wel. Maar ook niet alle modellen. Ik heb echt een full cup nodig, balconette zit niet goed.

klopt, balconette zit bij mij ook naatje, ik moet ook fullcup hebben, schijnt meestal te zijn bij mensjes met kort bovenlijf (en de rest van t lijf ook maar alla..) en grote (re) cupmaat

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 19:19

Ik heb geen kort bovenlijf volgens mij heeft het vooral met de vorm van de borst te maken.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 17:16

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 17:36

Ikzelf draag nu al jaren Chantelle, die ik gewoon koop bij de Livera. Ik ga naar de Livera in Wijchen, waar ik altijd perfext geholpen wordt door jongere meiden die daar al jaren werken.

Niks geen oudere vrouw met ervaring en niks geen dure lingerie zaak. De keer dat ik daar kwam moest ik van haar een cup E passen want ik had zeker geen 70G. Je had haar rode hoofd van schaamte moeten zien toen de cup E zo klein was dat mijn borst erboven en onderuit kwam. Echt, nooit meer zo’n omhoog gevallen vrouw in zo’n dure lingeriezaak die totaal niet luistert naar de klant.

Ik blijf lekker bij mijn Livera waar ik inderdaad ook veel geld uit geef, maar gewoon als een mens behandeld wordt en waar ze met liefde 45 min voor je heen en weer rennen met BH’s. Zelfs met een moeite maat als een 70G!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 17:42

Sannens schreef:
Ikzelf draag nu al jaren Chantelle, die ik gewoon koop bij de Livera. Ik ga naar de Livera in Wijchen, waar ik altijd perfext geholpen wordt door jongere meiden die daar al jaren werken.

Niks geen oudere vrouw met ervaring en niks geen dure lingerie zaak. De keer dat ik daar kwam moest ik van haar een cup E passen want ik had zeker geen 70G. Je had haar rode hoofd van schaamte moeten zien toen de cup E zo klein was dat mijn borst erboven en onderuit kwam. Echt, nooit meer zo’n omhoog gevallen vrouw in zo’n dure lingeriezaak die totaal niet luistert naar de klant.

Ik blijf lekker bij mijn Livera waar ik inderdaad ook veel geld uit geef, maar gewoon als een mens behandeld wordt en waar ze met liefde 45 min voor je heen en weer rennen met BH’s. Zelfs met een moeite maat als een 70G!

Whahaha zo herkenbaar. Had bij Victoria secret. Verkoopster trok bhs uit mijn handen, want 70f was echt te groot voor mij en gaf mij 70c. Haar kop toen bij passen niet eens over mijn tepel heen kwam :')

Betty boop uit amsterdam vond ik dan weer echt niet prettig. Luisterde totaal niet naar mijn wensen.
Hoor veel goede reactie over superbra in Rotterdam. Maar als ik meer dan 35 euro uitgeef aan bh wil ik ook dat omvang goed zit en dat betekend dat ik 55i/60h/65g wil kunnen passen. Nu neem ik de band vaak in.
Laatst bijgewerkt door Gianti op 12-05-19 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 17:47

Ik snap werkelijk niet dat iemand een BH op internet durft te bestellen, moet vaak toch echt meerdere maten proberen en voelen wat het best zit.. Omtrekmaat kleiner met een cup groter of juist andersom, verschillende modellen.. :j uiteindelijk zijn Marie Jo en Sapph nu favoriet.

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 17:51

Gianti schreef:
Sannens schreef:

Whahaha zo herkenbaar. Had bij Victoria secret. Verkoopster trok bhs uit mijn handen, want 70f was echt te groot voor mij en gaf mij 70c. Haar kop toen bij passen niet eens over mijn tepel heen kwam :')

Betty boob uit amsterdam vond ik dan weer echt niet prettig. Luisterde totaal niet naar mijn wensen.
Hoor veel goede reactie over superbra in Rotterdam. Maar als ik meer dan 35 euro uitgeef aan bh wil ik ook dat omvang goed zit en dat betekend dat ik 55i/60h/65g wil kunnen passen. Nu neem ik de band vaak in.

Dit kan zeker bij superbra. 60 en 65 hadden ze voor mij zo liggen, voor 55 zou ik misschien een mailtje van tevoren sturen. Dan zorgen ze dat ze opties klaar hebben liggen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 17:53

Ik ga altijd naar Nikkie's Lingerie in Eindhoven en er zit een goede zaak in Amsterdam, Betty's Boops,

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 18:05

sylva schreef:
Je zou je het best laten opmeten bij een echte lingerie zaak. Dus niet een Livera of Hunkemoller maar echt een speciaalzaak in lingerie. Ik ben tevreden over de comfort en sport bh's van het merk Anita.

Hier ook Anita.
Beugelloos vanwege irritatie.

Hier een 85G.. Maar perfecte steun!
Zelfs met sporten en paardrijden.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 18:33

Ik kan je niet echt aan adressen helpen. Online koop ik sowieso geen bh, ik moet passen. Meestal moet ik gewoon tegen iets aanlopen. BH's shoppen vind ik vreselijk maar als ik dan weer eens iets heb gevonden dan ben ik wel weer heel blij. Ik heb geen rare maat gewoon 80 D maar door een borstcorrectie heb ik wel hele andere ondersteuning nodig. Zeg maar wel de cup maar weinig vulling.