Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bontesok schreef:Ik heb ook maat 75G.Ik koop mijn bh's online bij lace-lingerie. Ik had ook altijd moeite met goede vinden, maar ik slaag hier goed! Bij Hunkemoller en livera kan ik niet slagen, die bh's zitten me nooit goed!
Sheehan schreef:Dan zou ik wel een Prima Donna borst hebben, aangezien Chantelle niet goed zat
Sheehan schreef:Verder sta ik voor alles open, als het duur is moet ik maar een nier verkopen denk ik, als student zijnde
IsabelleN schreef:Er zit niks anders op TS: ga naar een degelijke lingeriezaak. Een vakvrouw stuurt je de paskamer in met wat proefmodellen en laat je er pas weer uit nadat je de goede gevonden hebt. Echt... je pinpas is wekenlang overspannen maar oooooh wat een zaligheid waar je elke dag plezier van hebt.
Maten verschillen per merk, modellen verschillen per type. Niet online doen dus! Succes!
IsabelleN schreef:Er zit niks anders op TS: ga naar een degelijke lingeriezaak. Een vakvrouw stuurt je de paskamer in met wat proefmodellen en laat je er pas weer uit nadat je de goede gevonden hebt. Echt... je pinpas is wekenlang overspannen maar oooooh wat een zaligheid waar je elke dag plezier van hebt.
Maten verschillen per merk, modellen verschillen per type. Niet online doen dus! Succes!
SusanH schreef:Dat klopt denk ik wel want Felina en Chantelle zitten mij beide niet fijn. Prima Donna wel. Maar ook niet alle modellen. Ik heb echt een full cup nodig, balconette zit niet goed.
Sannens schreef:Ikzelf draag nu al jaren Chantelle, die ik gewoon koop bij de Livera. Ik ga naar de Livera in Wijchen, waar ik altijd perfext geholpen wordt door jongere meiden die daar al jaren werken.
Niks geen oudere vrouw met ervaring en niks geen dure lingerie zaak. De keer dat ik daar kwam moest ik van haar een cup E passen want ik had zeker geen 70G. Je had haar rode hoofd van schaamte moeten zien toen de cup E zo klein was dat mijn borst erboven en onderuit kwam. Echt, nooit meer zo’n omhoog gevallen vrouw in zo’n dure lingeriezaak die totaal niet luistert naar de klant.
Ik blijf lekker bij mijn Livera waar ik inderdaad ook veel geld uit geef, maar gewoon als een mens behandeld wordt en waar ze met liefde 45 min voor je heen en weer rennen met BH’s. Zelfs met een moeite maat als een 70G!
Gianti schreef:Sannens schreef:Ikzelf draag nu al jaren Chantelle, die ik gewoon koop bij de Livera. Ik ga naar de Livera in Wijchen, waar ik altijd perfext geholpen wordt door jongere meiden die daar al jaren werken.
Niks geen oudere vrouw met ervaring en niks geen dure lingerie zaak. De keer dat ik daar kwam moest ik van haar een cup E passen want ik had zeker geen 70G. Je had haar rode hoofd van schaamte moeten zien toen de cup E zo klein was dat mijn borst erboven en onderuit kwam. Echt, nooit meer zo’n omhoog gevallen vrouw in zo’n dure lingeriezaak die totaal niet luistert naar de klant.
Ik blijf lekker bij mijn Livera waar ik inderdaad ook veel geld uit geef, maar gewoon als een mens behandeld wordt en waar ze met liefde 45 min voor je heen en weer rennen met BH’s. Zelfs met een moeite maat als een 70G!
Whahaha zo herkenbaar. Had bij Victoria secret. Verkoopster trok bhs uit mijn handen, want 70f was echt te groot voor mij en gaf mij 70c. Haar kop toen bij passen niet eens over mijn tepel heen kwam
Betty boob uit amsterdam vond ik dan weer echt niet prettig. Luisterde totaal niet naar mijn wensen.
Hoor veel goede reactie over superbra in Rotterdam. Maar als ik meer dan 35 euro uitgeef aan bh wil ik ook dat omvang goed zit en dat betekend dat ik 55i/60h/65g wil kunnen passen. Nu neem ik de band vaak in.
sylva schreef:Je zou je het best laten opmeten bij een echte lingerie zaak. Dus niet een Livera of Hunkemoller maar echt een speciaalzaak in lingerie. Ik ben tevreden over de comfort en sport bh's van het merk Anita.