Fijn dat alles voor vandaag iig goed geregeld is voor iedereen.
Hopelijk mag je morgen lekker mee naar huis.
Lief dat er bokkers langskomen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Percy schreef:Gelukkig ben je weer thuis. Zo ver van huis in het ziekenhuis liggen is geen pretje.
Er is wel iets wat ik niet zo goed snap. Mag een verloskundige in Nederland niet doorverwijzen naar het ziekenhuis? Moet het altijd via de hap?
Lijkt me niet zo fijn om zo'n tussenstop te moeten maken terwijl je zoveel pijn hebt plus dat je daar bijna was weggestuurd met voor hetzelfde geld nare gevolgen.
Gelukkig dat je moeder dat heeft tegengehouden.
Geniet van je paddock waar honden zijn toegelaten!
Percy schreef:Oké, dat klinkt vrij logisch. De verloskundige mag dus wel direct doorverwijzen?
Delphi schreef:Fijn TS dat je weer thuis bent! Mag je nu thuis wel een beetje rondwaggelen of vooral bedrust?Percy schreef:Oké, dat klinkt vrij logisch. De verloskundige mag dus wel direct doorverwijzen?
Ja dat mag zeker, zolang het maar verband houdt met de zwangerschap. Dat leek er bij TS in eerste instantie niet op.
Bij mij destijds wel. Bij de eerste waren veel te vroeg mijn vliezen thuis gebroken en bij mijn tweede had ik met 24 weken echt weeën. Beide keren ben ik direct door de verloskundige doorverwezen naar het ziekenhuis. Achteraf had ik bij de eerste met de ambulance gemoeten, al is het allemaal goed gekomen.