Mn plafond op zolder is nu 5,70 maar we gaan er een verdieping in maken hebben we gisteren besloten dus dan komt het goed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
little_birdy schreef:Zit een km of 20 van rotterdam af
Wat kost zoiets eigenlijk per les ?
mingming schreef:Haha, maar ik vond het ook leuk om te horen van wie je verder lessen wilMarion Crampe is echt een droom wauuuwwww, maar ik heb eigenlijk niet echt haar stijl. Ik ben zo stijf als een hark
![]()
@Banjer, niveau maakt niet uit! Passen ze wel aan
Bij Dineke heb ik gisteren voor 1.5 uur met z'n 2'en 72 euro betaald (inclusief studio huur).
Haar prijzen zijn verder:
3 personen 60 minuten, 35 euro per persoon
3 personen 90 minuten, 55 euro pp
Maar dan zal er nog wel studio huur opkomen, geen idee waar we het kunnen doen? Wij hadden het bij Stick2Dance gisteren, maar die gaat sluiten eind vd maand. We kunnen ook even bij Tatjana vragen wat zij vraagt. Of bij anderen nog als we daar interesse voor hebben
Of we kunnen een keer ergens een gewone les of workshop samen doen!
mingming schreef:Ohhh mooi @Banjer! Die ken ik helemaal niet
.
Nico_lette schreef:Paaldansen lijkt me zo gaaf om te kunnen! Alleen zit er hier volgens mij niks in de buurt en ik ben zo niet lenig en heb al helemaal geen kracht in m'n armen
mingming schreef:Nico_lette schreef:Paaldansen lijkt me zo gaaf om te kunnen! Alleen zit er hier volgens mij niks in de buurt en ik ben zo niet lenig en heb al helemaal geen kracht in m'n armen
Ik denk dat Sneek het dichtsbij gaat zijn voor je, maar dat is misschien toch nog te ver? Ik had echt geen kracht toen ik begon, maar dat bouw je snel op. Ik voelde echt elke week dat ik sterker was. Lenig ben ik nog steeds niet![]()
@Banjer, ooh soort van extended butterfly. Ik ga hem van de week proberen
mingming schreef:5.70 woooooww. Je zou wel echt een mega hoge paal kunnen hebben haha! Fijn dat je dan straks toch weer 1 kan plaatsen.
Lukt het jullie een beetje om thuis te trainen? Ik vind het vaak wat saai in m'n eentje en stop dan redelijk snel
little_birdy schreef:Wow dit lijkt me nou echt super gaaf !
Alleen vraagje ik moet eigenlijk naar de sportschool voor mijn rug die moet sterker worden maar daar heb ik zon enorme hekel aan .
Is dit iets voor mensen met een zwakke rug ?
little_birdy schreef:Zit een km of 20 van rotterdam af
Wat kost zoiets eigenlijk per les ?
Banjer schreef:Hmmm... ik had wat gepost, maar ik zie m niet terug![]()
Nog een poging
Vandaag voor het eerst de banner gedaan... best wel engmaar gelukkig hield de juf me goed vast
na een paar keer heeft ze me even losgelaten en toen hing ik daar... wel 2 hele seconden
Het was niet zo sierlijk als op de tekening... maar dat komt nog wel... hoop ik.... ooit...
[ [url=m/EYrogN.jpg]Afbeelding[/url] ]
little_birdy schreef:Hmm dat is aan de ene kant niet super duur maar aan de andere kant als ik dan ook naar rotterdam moet rijdenga er eens over nadenken
mingming schreef:Edit; heeft iemand nog tips voor de handspring? Mijn ayesha is heel stevig, maar het erin komen dmv een handspring heb ik echt veel moeite mee.
Banjer schreef:Ja, extended butterfly-achtig, maar dan met je lichaam en gezicht niet naar de paal
mingming schreef:Banjer schreef:Ja, extended butterfly-achtig, maar dan met je lichaam en gezicht niet naar de paal
Ik heb hem geprobeerd, erg leuk! Alleen geen foto gemaakt, doe ik de volgende keer
@Blinghx
ik wil inderdaad ook mee gaan doen aan wat challenges om meer motivatie te hebben om thuis te trainen, want nu train ik echt alleen als er een vriendin bij is ofzo.
En ik zal een keer een filmpje maken van wat ik nu heb aan handspring! Wel pas over 2 weken denk ik, want ik ga maandag op vakantieIk doe het ook niet te vaak, want het is best zwaar voor de onderste pols ook.
En tof die fairywalk!
Maud heeft geantwoord. Voor een groepsprivé les vraagt ze 25 euro voor 5 kwartier. Ze geeft die les dan in Reeuwwijk op de locatie van pole fitness. Dat is zeker voor Banjer echt wel ver. Voor mij is het met het OV iets minder dan 2 uur (auto is maar 40 minuten)
Hoe vinden jullie dit?