Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:Ik hoop het ook voor je, maar doe alsjeblieft rustig aan. Ik heb precies die peesaanhechting geïrriteerd gehad en daar ben ik een half jaar zoet mee geweest.
Altijd wel kleine pijntjes en dingen gehad maar nooit echt een blessure. Had dit geen 3 weken kunnen wachten?!
Een lopersknie is écht heel vervelend! Ik heb het zelf ook gehad, tweemaal zelfs
, en dat ze zeggen dat je er mee door kan lopen snap ik echt niet. Want ik had klachten, toch de halve van Egmond gelopen en vervolgens kon ik niet eens meer fatsoenlijk lopen of de trap op komen door de pijn bij m’n knie. Uiteindelijk bleek het toen te komen door triggerpointen in m’n hamstrings door overbelasting met hardlopen. Helaas pas een half jaar later achter gekomen (en al m’n fysiobehandelingen voor niets opgemaakt), maar na twee keer op de pijnbank bij een masseur was ik er wel helemaal vanaf
Ik heb zelf ook begrepen dat je met een lopersknie niet door mag lopen...
leonie87 schreef:Lief al jullie berichten.
Het word idd niet aangeraden om door te lopen maar het kan wel...
Jullie maken me wel aan het twijfelen maar na half jaar trainen... ik zat er zo doorheen met de trainingen. Als ik dat nog een x opnieuw moet doen... ik denk niet dat ik dat doe.
leonie87 schreef:Jullie maken me wel aan het twijfelen maar na half jaar trainen... ik zat er zo doorheen met de trainingen. Als ik dat nog een x opnieuw moet doen... ik denk niet dat ik dat doe.