wendy1987 schreef:Pff ook een verhaal zeg!!
Kunnen ze die schroef dan toch niet verwijderen bij je of is dat te lastig?
Bij mij is het idd ook pijnlijker na veel doen. Een dag veel lopen op t werk is avond op de bank en pijn.
Dat blijft ook wel want dat zit echt in gwricht en dat kunnen ze niet beter maken.
Maar de pijn bij aanraking eraf is wel fijn dus daar gaan we nu voor.
Schroef konden ze toen tijdens de operatie er wel uithalen maar dan moesten ze hem eruit boren. Aangezien de breuken net genezen waren wilde ze niet een nieuw gat boren en het gewricht zo schade toe te brengen. Dat zou dan gelijk betekenen dat de operatie een stuk heftiger zou zijn. En de pijn en herstel dus ook. Dus op advies van de arts eerst zo gekeken hoe het ging.
Mocht ik wel weer veel last krijgen. Dan kan ik die schroef er wel uit laten halen. Echter weet ik op voorhand al dat de operatie dan veel zwaarder wordt dan de tweede operatie die ik gehad heb waarbij de rest van het ijzer verwijdert is.
Dat blok is wel raar ja he. Bij mijn eerste operatie is die niet goed gezet. Tweede keer gelukkig wel maar blijft een gek gevoel. Na 24 uur is het ongeveer uitgewerkt. Maar volgens mij werd ik de volgende dag al zo goed als normaal wakker. Ik kon toen al een stuk beter/soepelender lopen dan voor de operatie. Dus hoop dat dat bij jou ook zo gaat. Ik heb geloof ik wel eerst trouw pijnstillers om de zoveel uur genomen. Maar de operatie is mij toen zo meegevallen dat ik redelijk snel heb afgebouwd. Ik kon ook aardig snel weer redelijk uit te voeten. Ben ook echt benieuwd hoe je wond gaat genezen. Zal het herstel denk ik zoveel makkelijker maken als niet weer hetzelfde gaat gebeuren.