Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:Lous schreef:De Mirena spiraal is met hormonen (een laag percentage), je word dan niet meer ongesteld.
Dat is niet voor iedereen zo.
Heb meer dan 12 jaar mirena's gehad en ben altijd blijven menstrueren.
plutolover schreef:Ik hoop er ooit dat er iets op de markt komt. Zonder hormonen en zonder dat je ongesteld wordt. En dat als je toch ooit kinderen wilt... dat t dan omkeerbaar is..
Ik heb geen kinderwens maar hoeft echt niet me 31e aan te komen bij de dokter dat ik gesteriliseerd wilt worden.. daarnaast vind ik ongesteldheid verschrikkelijk. Ik weet nooit wanneer ik t wordt. T kan keurig om de 3/4 weken zijn maar soms ook 6 weken duren. Waarom natuur nou bedacht heb dat we elke maand ingesteld moeten worden?? 1x in 3/6 maanden is meer dan genoeg...
De koper spiraal wordt je nog gwn ongesteld en daardoor hoor ik meer ik ben toch zwanger.,
Als m’n vent een knoopje in gaat leggen, stop ik denk ik wel met de spiraal...
Jolien87 schreef:plutolover schreef:Ik hoop er ooit dat er iets op de markt komt. Zonder hormonen en zonder dat je ongesteld wordt. En dat als je toch ooit kinderen wilt... dat t dan omkeerbaar is..
Ik heb geen kinderwens maar hoeft echt niet me 31e aan te komen bij de dokter dat ik gesteriliseerd wilt worden.. daarnaast vind ik ongesteldheid verschrikkelijk. Ik weet nooit wanneer ik t wordt. T kan keurig om de 3/4 weken zijn maar soms ook 6 weken duren. Waarom natuur nou bedacht heb dat we elke maand ingesteld moeten worden?? 1x in 3/6 maanden is meer dan genoeg...
De koper spiraal wordt je nog gwn ongesteld en daardoor hoor ik meer ik ben toch zwanger.,
Ik kan me ook heel boos maken om het feit dat er zo moeilijk gedaan wordt om een mannenpil op de markt te brengen. En dan vooral wanneer mensen het argument gebruiken dat het effect op hun lijf te groot is. Alsof dat bij de vrouwenpil geen probleem is.
plutolover schreef:Ik hoop er ooit dat er iets op de markt komt. Zonder hormonen en zonder dat je ongesteld wordt. En dat als je toch ooit kinderen wilt... dat t dan omkeerbaar is..