Ah gedsie, ik ken het gevoel van een fijn leventje naar opeens de diagnose heftige tumoren. Heel veel sterkte en mocht je opeens tegen iemand onbekends willen praten (ook over weken/maanden/jaren) mag je mij altijd een berichtje sturen!
justdiesel
Geplaatst: 15-12-18 19:50
Wat zul jij geschrokken zijn...... Heel veel sterkte en vechtlust om deze klote ziekte te baas te worden! You can do it!!
Voor mij een schop onder mijn kont om toch maar eens naar de dokter te gaan met een borst die regelmatig warm aanvoelt en vaak pijn doet.....
Caresse07
Geplaatst: 15-12-18 19:56
Wat een verschrikkelijk naar nieuws.....ik wil je heel veel kracht toewensen in de komende periode!
Wat een heftig nieuws heb jij gekregen zeg. Maar uit die quote komt een heleboel kracht. Als mama van ook een jong meisje druk je me wel met de neus op de feiten.. geen controles over slaan.
Ontzettend heftig Ro.. . Wanneer begin je met de behandelingen?
Sterkte gewenst in deze periode. Ik duim mee voor jullie. Ze kunnen tegenwoordig zo ontzettend veel. Gelukkig heb je volgens mij een mooi en sterk gezin om je heen staan.
Heel veel sterkte! Je klinkt als een sterke vrouw met goede vrienden/familie om zich heen. Je kunt dit!
Nog wel een vraag; ik las net een bericht hier in het topic dat je in de gemeente elk jaar een controle kan doen? In elke gemeente? Uiteraard hoop ik niet dat ik zoiets krijg en ik leef ook vrij gezond..