xLes schreef:Shenavallie, maar je zegt zelf dat je zonder de medicatie er wellicht niet meer was, had je dat beter gevonden dan? Aankomen is vreselijk, ik ben ook erg aangekomen maar dit is eraf gegaan toen ik gestopt ben en op dieet ging. Was ook mijn eigen schuld want ik at hartstikke vet en ongezond. Nu ik weer begonnen ben, gaat de weegschaal zelfs omlaag omdat ik nu terug kan bewegen.
Als de keuze valt tussen rot/ziek voelen maar mager zijn of goed voelen maar dikker is voor mij de keuze snel gemaakt.
TS, ik wens je heel veel moed en sterkte en ik hoop dat je ons op de hoogte wilt houden. Hopelijk gaat het snel beter. Ik leef echt met je mee.
Soms denk ik wel eens dat het beter had geweest als ik er niet meer was, maar zoals ik al aangaf: dat is een ander verhaal. Niet van toepassing in dit topic.
Een beetje aankomen is ook niet erg. Maar zo ontieglijk veel, zonder dat je verkeerd eet (zelfs te weinig), is verschrikkelijk. Daarnaast heb ik sinds twee jaar het probleem dat ik door rug- en heupklachten niet meer als vanouds kan bewegen, waardoor ik dus ook niet makkelijk afval. En ik ben al tig keer naar een diëtist geweest, maar van allemaal moest ik meer eten. Ondanks dat het een drama was om het binnen te krijgen, kwam ik er ook nog eens van aan. Bij mij werkt AD totaal anders en ik ben niet de enige. Een buurman uit mijn vorige woonomgeving ervaarde hetzelfde. Die was ook mega aangekomen, zonder er meer door te eten. Een zeer goede vriendin van mij werd ook zoet gehouden met AD en kwam ook gigantisch aan. De laatste keer dat ik haar zag was zij zelfs zwaarder dan ik! En ze eet niet anders dan dat ze daarvoor deed. Ik snap dat TS wil aankomen, maar ik denk dat de essentie achter mijn 'waarschuwing' niet begrepen wordt. Er wordt te makkelijk door artsen AD voorgeschreven.