Hoeveel pech kan je hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Selka

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 12:00

Klinkt niet goed. Zeker aan de bel trekken. Hopelijk kunnen ze iets anders geven waardoor de pijn minder wordt.

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-19 14:45

Ik begin pijn te krijgen ook tussen mijn schouder bladen. Dit heb ik 1 keer eerder gehad en toen had ik een dubbele longontsteking. Ik hoop niet dat dit nu ook het geval is omdat ik niet lekker door kan hoesten en ademhalen. Als het morgen nog zo is bel ik wel weer met de afdeling. Koorts heb ik niet en verder doe ik niks behalve bank hangen en slapen en van zolder naar beneden lopen.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 17:11

Hoe gaat het nu?

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-19 04:59

Ik ben gisteravond langs een masseur geweest om te kijken of die mij kon helpen. Nou dat heb ik geweten. Een heel groot gedeelte van mijn rug schouders en nek zaten vast. Voor een deel is dat nu wat losser gemaakt. En dat help wel enorm. Verder duurt het lang en heeft het veel tijd nodig. Te lang naar mijn zin maar Moet het nog maar even uitzingen. Dez3 keer heb ik er heel veel meer last van dan van de vorige keren.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:12

He balen. Wel fijn dat de rest van je lijf nu wat losser is. Hopelijk blijft dit nu ook los.

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-19 20:36

Om toch maar even een nieuwe update te geven. Het is dus helaas weer mis. Ik had na de laatste operatie 80 tot 90 procent kans dat ik opnieuw een littekenbreuk zou krijgen. En jawel helaas heb ik er weer 1. Dus opnieuw weer onder het mes. Dit keer dmv een andere operatie techniek namelijk een kijkoperatie en er toch weer een matje in aanbrengen. De vorige keren is het gewoon open gesneden geweest. Het zal mij benieuwen hoe dit gaat aflopen.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 20:46

|( meen je niet. Ik hoop nu de laatste keer herstellen via een operatie, en dan genezen!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 10:33

... nu is het echt niet meer leuk. :(

Is er nu een betere kans op blijvend herstel van de breuk?

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-19 11:46

Door deze operatie al zou er weer een breuk komen dan kan de buikinhoud niet naar buiten omdat het matje de boel tegen houd. Ik ga ook vragen of ze het over de gehele lengte willen doen en niet alleen waar de breuk nu zit. Ik wacht het maar braaf af.
Dit wordt operatie nummer 5 aan mijn buik sinds november. In feb ben ik ook onder narcose geweest bij de kaakchirurg. Dus in totaal operatie nummer 6.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 12:01

pfoeh dat moet een aanslag zijn op je hele lijf. Zou wel fijn zijn als ze inderdaad de gehele lengte meepakken zodat je niet 1 cm links of rechts van de huidige breuk weer een nieuw breuk oploopt. Wanneer ben je aan de beurt?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 12:27

Jemig het zit echt niet mee zeg. Heel veel sterkte. Misschien rare vraag maar kan het dragen van een soort corset ofzo niet helpen? Dat dat de "klappen" van hoesten en niezen opvangt en het litteken dus minder kans heeft op scheuren?

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-19 14:56

Ondertussen weer even verder. Ik zou eerst 15 april geopereerd worden maar dat wordt 18 april. Er is iemand tussendoor gekomen die zieker is dan mij. Dat terwijl ik twee weken geleden gebeld had of ik eerder geopereerd kon worden. Ondertussen via de huisarts gelukkig wel pijnstillers gekregen want zonder kan ik het niet meer uithouden. Ben benieuwd hoe het gaat donderdag moet me om 8.00 uur melden. En moet sowieso blijven 1 of meerdere nachten.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:35

Jeetje.. je hebt een abonnement op het ziekenhuis :( Waarom moet je dit keer blijven? Omdat het een ander type operatie is?

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-19 22:25

Ja en de kans op pijn na die tijd grot er is.

Nou dat heb ik vandaag geweten. Ik ben door een hel gegaan tot ze een ruggenprik zette. Toen ging het beter. Nu afwachten en langzaam de ruggenprik a gebouwen na morgen

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 22:27

Heel veel sterkte ts. Hoelang moet je in het ziekenhuis blijven?

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 22:34

Wat moet jij onvoorstelbaar veel ondergaan. En toch lijk je er heel laconiek onder te blijven. Knap hoor!!

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-19 22:52

Nicje87 schreef:
Heel veel sterkte ts. Hoelang moet je in het ziekenhuis blijven?

Heel misschien voor pasen naar huis maar is afhankelijk wat de koorts gaat doen die ik inmiddels ontwikkeld heb. En de pijnstilling moet langzaam afgebouwd worden.

mysa schreef:
Wat moet jij onvoorstelbaar veel ondergaan. En toch lijk je er heel laconiek onder te blijven. Knap hoor!!

Tja met zielig zijn en zelfmedelijden kom je ook niet verder. En is ook niet goed voor de binnenkant van het koppie (m.a.w brein )

Sorry voor de spelfouten hier en daar. Heb behoorlijk last van de medicatie en typen duurt een eeuwigheid.(Concentratie probleempje door de medicatie.)

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 06:18

Super veel sterkte weer met het herstel! Hopelijk mag je morgen naar huis.

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 07:09

Pech is hier wel een understatement. Hopelijk accepteert je lichaam dot matje wel. Heel veel sterkte met het herstel! Hopelijk was dit de laatste keer.

shetjeIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 07:22

Jeetje, wat waardeloos allemaal! Hopelijk ben je nu klaar met alle ellende.
Beterschap gewenst!

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-19 10:46

De ruggeprik mag er vandaag nog in blijven (gelukkig). De chirurg is erg duidelijk geweest in zijn verslag. Ik kreeg de indruk dat de mensen van het pijnteam het er niet helemaal mee eens waren dat de ruggeprik vandaag nog niet afgebouwd werd. Maar dat maakt mij niet uit met die ruggeprik is het prima te doen.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 13:06

Dat is een beetje vreemd, van dat pijnteam. Weet je wat de reden is dat ze zsm willen afbouwen?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 15:43

:(:) hou je taai! Fijn dat de ruggenprik er nog in zit.

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-19 17:42

mysa schreef:
Dat is een beetje vreemd, van dat pijnteam. Weet je wat de reden is dat ze zsm willen afbouwen?

Ik reageer soms ineens heftig op bepaalde medicijnen. Daar is geen touw aan vast te knopen. De ene keer kan ik het langere tijd verdragen en een andere keer gaat het ineens mis met een heftige allergische reactie. Tot nu toe gaat dit nog goed. En ja natuurlijk willen ze het zo spoedig mogelijk afgebouwd hebben want dan kan je eerder naar huis toe.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 17:45

Okay, snap het.