Veel sterkte in ieder geval TS

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
akishino schreef:Ik had een heel verhaal getypt ( ons verhaal), maar toch weer verwijderd.
Wat ik je wil zeggen is: je krijgt heel veel verhalen van anderen te horen die in soortgelijke situatie's zitten/zaten. Het is heel fijn om te weten dat je niet de enige bent. Een "kant en klare" oplossing kan niemand je geven. Maar alleen al weten dat je niet de enige bent is misschien een troost.
Vertrouw op jezelf en op je eigen gevoel ts!
akishino schreef:Ik had een heel verhaal getypt ( ons verhaal), maar toch weer verwijderd.
Wat ik je wil zeggen is: je krijgt heel veel verhalen van anderen te horen die in soortgelijke situatie's zitten/zaten. Het is heel fijn om te weten dat je niet de enige bent. Een "kant en klare" oplossing kan niemand je geven. Maar alleen al weten dat je niet de enige bent is misschien een troost.
Andewi schreef:??
Ja, ze maken ook gehoorapparaten voor babys waarom niet "anti" gehoor apparaat??
benangelique schreef:Ik ben er van overtuigd dat wanneer pcm helpt, er ergens iets in t lijf voor pijn of ongemak zorgt.
Emoe schreef:Nu is het dus 5 uur en slaapt ze net. Zo krijgen we toch nooooit een normale dagindeling waar in ik dingen kan plannen ..
akishino schreef:Emoe schreef:Nu is het dus 5 uur en slaapt ze net. Zo krijgen we toch nooooit een normale dagindeling waar in ik dingen kan plannen ..
Vaak is het een ontzettende opluchting om dingen los te laten waar je geen (of weinig) invloed op hebt.
Ik heb echt met je te doen, ik weet hoe je je voelt. Hou vol ts!
benangelique schreef:Écht. Sluit al het medische uit. Oren, buik, allergieën. Laat haar binnenstebuiten keren. Ga niét mee in de adviezen van de hulpverlening, want dan ga je naar slaaptraining en laten huilen