MarcoBorsato schreef:Tandvleesontsteking. Maar ik heb 3 flessen, als je in de buurt woont van Alkmaar krijg je er wel 1 van mij.
Lieveli. Overdag een bokker. In de nacht verhandelt zij mondspoelmiddel.
Met een zacht Belgisch accent.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maureen95 schreef:@lieveli ik woon in AmersfoortIk denk dat ik het dan beter bij de Etos kan halen
@Izzy19 algemene verdoving is gewoon narcose? Heb je de dagen erna nog veel last gehad?
Koper schreef:Dat de verstandskiezen in 2 keer worden getrokken is natuurlijk niet voor niets. Het is op zich wel handig als je aan één kant nog kan kauwen. Daarom trekken ze de linkerkiezen tegelijk, en de rechter- ook.
Koper schreef:Dat de verstandskiezen in 2 keer worden getrokken is natuurlijk niet voor niets. Het is op zich wel handig als je aan één kant nog kan kauwen. Daarom trekken ze de linkerkiezen tegelijk, en de rechter- ook.
Sirocco12 schreef:Ik heb ook alle vier mijn verstandskiezen laten trekken (ook in het Meander, echt een hele fijne arts!). Was ook als de dood, maar het viel me reuze mee. Ik stond dezelfde avond alweer borrelnootjes en een durum döner weg te tikken :' )
rockwitch schreef:Kaakchirurg valt gewoon onder je basisverzekering, je betaald dan alleen evt nog overgebleven eigen risico. Dus mocht je dit jaar je eigen risico al op hebben gemaakt, zou ik dit jaar nog proberen te gaan, anders begin je in januari weer opnieuw met de €385,-.
Behandelingen onder narcose worden niet vergoed over het algemeen.
Maartje1990 schreef:rockwitch schreef:Kaakchirurg valt gewoon onder je basisverzekering, je betaald dan alleen evt nog overgebleven eigen risico. Dus mocht je dit jaar je eigen risico al op hebben gemaakt, zou ik dit jaar nog proberen te gaan, anders begin je in januari weer opnieuw met de €385,-.
Lol.... dus operaties worden niet vergoed volgens jou?![]()
Ts: Tip neem voor je je verstandskiezen laat verwijderen een ibu (400) in zo’n kwartiertje tot halfuur er voor. Dit helpt dan al met de pijn erna en zorgt dat je minder zwelling hebt. Deze tip had ik gekregen van mijn orthodontist en ik had iig niet veel pijn of zwelling.
Maartje1990 schreef:rockwitch schreef:Kaakchirurg valt gewoon onder je basisverzekering, je betaald dan alleen evt nog overgebleven eigen risico. Dus mocht je dit jaar je eigen risico al op hebben gemaakt, zou ik dit jaar nog proberen te gaan, anders begin je in januari weer opnieuw met de €385,-.
Ts: Tip neem voor je je verstandskiezen laat verwijderen een ibu (400) in zo’n kwartiertje tot halfuur er voor. Dit helpt dan al met de pijn erna en zorgt dat je minder zwelling hebt. Deze tip had ik gekregen van mijn orthodontist en ik had iig niet veel pijn of zwelling.
rockwitch schreef:Natuurlijk worden operaties en de narcose die daarbij hoort vergoed, maar narcose bij de kaakchirurg niet.
Ik werk bij een zorgverzekering dus weet heel goed wat wel en niet vergoed wordt.