Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Snow_White schreef:Mijn HA denkt dat ik hier ook last van heb, sinds dat ik vorig jaar bij de cardioloog ben geweest denk zij niet dat het nodig is om daar weer naartoe te gaan.
Heb nu wat crème en NSAID meegekregen en heb ook maar een fysio afspraak geboekt voor vrijdag.
Wat een rot gevoel zeg
[***] schreef:Vandaag naar de HA geweest dus nu ook officieel de diagnose ... en de mededeling dat er weinig aan te doen is en ik moet 'wachten' tot het over gaat. Geen probleem, heb nog zo'n dingen dus het kan gewoon bij in het rijtjeMijn HA zei ook dat ibuprofen en soortgelijke weinig zin hebben omdat het voor dat type ontsteking niet gaat helpen, dus het is dan beter om het niet te nemen. Kon eventueel wat zalf smeren en verder rustig aan doen en dus wachten. Fysio was volgens haar ook beter van niet omdat je door er extra op te duwen het juist allemaal gaat triggeren en het langer gaat duren.
Verder toch ook de raad gehad om eens te gaan luisteren naar mijn lichaam en te aanvaarden dat ik bepaalde dingen gewoon niet kan en dat mijn lichaam meer rust nodig heeft en een andere manier van omgaan met dingen dan bij andere mensen. Ook dit is waarschijnlijk weer een uiting dat ik overdreven heb de voorbije tijd .. Dus we doen het nu maar even zo rustig mogelijk...
lenaa_tje schreef:_Snow_White schreef:Mijn HA denkt dat ik hier ook last van heb, sinds dat ik vorig jaar bij de cardioloog ben geweest denk zij niet dat het nodig is om daar weer naartoe te gaan.
Heb nu wat crème en NSAID meegekregen en heb ook maar een fysio afspraak geboekt voor vrijdag.
Wat een rot gevoel zeg
Wat voor crème heb je gekregen?
Jorex schreef:Ik ben zelf naar een cardioloog en alles geweest. Pas als ik echt vermoeid ben, moet ik daar weer heen, want dan kan het zijn dat het gaatje in mijn rechterhartklep groter geworden is. Dus bij mij is het wel degelijk uitgezocht. Ik heb ook geen last van benauwdheid en hartkloppingen erbij, alleen dat ik dan zelf verkrampt ga ademen en dat werkt niet, dus ik moet gewoon rustig blijven ademen bij een steek.
[***] schreef:Vraagje .. hebben jullie ook meer last met koude? De voorbije dagen zijn echt rampzalig, maar het is hier nu ineens ook wel erg fris ... en de rest van mijn lichaam is ook niet zo gelukkig dus ik vermoed dat het samen hangt.
Ook heb ik het de laatste tijd echt enorm koud. Ik ben sowieso wel een beetje een koukleum, maar ik vind het nu wel heel extreem. Zou dat ook met die ontstekingen te maken kunnen hebben?