Grote schoenmaat, wie nog meer? (>42)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat is je schoenmaat?

42
61 (59%)
43
27 (26%)
44
8 (7%)
45
4 (3%)
>45
3 (2%)

Totaal aantal stemmen: 103

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 14:51

https://www.wehkamp.nl/vanharen-gracela ... =pdp_share

Ik met m'n maat 39 en 1.65m heb makkelijk kletsen misschien. Maar voor de (langere) dames op grotere voet vind ik dit dus echt te gaaf! Iedereen ziet dat je lang bent, dat je geen babyvoeten hebt, laat ze dan maar opvallen ook. Zelfvertrouwen blijft het mooiste wat je kunt dragen. Prachtig! :D

obelix

Re: Grote schoenmaat, wie nog meer? (>42)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 08:02

Hier maat 42 en loop altijd op skechers. Die vallen groter uit dus dat is fijn. Pak dus altijd een 41 daarvan. Ivm hielspoorklachten kom ik daar ook altijd op uit. Maar blijf dit topic volgen, je weet maar nooit. Wil je iets van demping maken in de zool ts of?

lindar1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 08:22

Anoniem schreef:

Ik met m'n maat 39 en 1.65m heb makkelijk kletsen misschien. Maar voor de (langere) dames op grotere voet vind ik dit dus echt te gaaf! Iedereen ziet dat je lang bent, dat je geen babyvoeten hebt, laat ze dan maar opvallen ook. Zelfvertrouwen blijft het mooiste wat je kunt dragen. Prachtig! :D

Tja dat zeggen ook veel vriendinnen van mij, maar heb je deze units wel eens in maat 42 (of nog groter) in het echt gezien. Dit wat hier afgebeeld is is waarschijnlijk ongeveer maatje 38..
Dat wordt echt vaak heel lomp.. vooral met zo'n extra bolle neus. En als je normale lengte hebt, ziet dat er echt niet uit

Ik heb wel rood/roze pumps hoor, maar die zijn wat smaller en eleganter zijn, anders lijkt het net of je klompen aan hebt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 12:57

lindar1985 schreef:
Anoniem schreef:

Tja dat zeggen ook veel vriendinnen van mij, maar heb je deze units wel eens in maat 42 (of nog groter) in het echt gezien. Dit wat hier afgebeeld is is waarschijnlijk ongeveer maatje 38..
Dat wordt echt vaak heel lomp.. vooral met zo'n extra bolle neus. En als je normale lengte hebt, ziet dat er echt niet uit

Ik heb wel rood/roze pumps hoor, maar die zijn wat smaller en eleganter zijn, anders lijkt het net of je klompen aan hebt

_O-
Oh....Sorry!
Maar ik bedoelde het lief :+ :D

lindar1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 13:40

Anoniem schreef:
_O-
Oh....Sorry!
Maar ik bedoelde het lief :+ :D

Haha ja dat snap ik, heel veel vrienden bedoelen het ook heel lief. Zeggen ze: ' ik zag daar en daar echt veel grote maten staan, en ook echt wel leuk'. Ga je naar die winkel is het of maar 42, of Ik het echt oma schoenen voor 150 euro ..

Maar wel fijn dat er mee wordt gedacht.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 16:29

42. Wolky past altijd. En loopt fijn. Soms wel ouwewijvenmodellen, maar ook wel mooie.
Ook koop ik sneakers gewoon bij deheren. Die zijn toch sexeloos.
Sandalen van teva gaan in damesmaten zeker tot 42 en vallen niet klein.

Als je moeite hebt met het vinden van leuke schoenen, ga naar Klahsen in Aschendorf. Rijen dik tot zeker maar 45 voor vrouwen. En modern. Absoluut de moeite waard. Ook voor mannen tot maat 50-52. En plussize kleding.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-18 20:01

100 stemmen op de poll! *\o/* Dank iedereen, ook voor de reacties weer. :D Zo te horen hebben onze Duitse buren meer te bieden in grotere maten, dat is goed om te weten.

Vandaag heb ik contact gehad met een leverancier van leder, die leder kunnen bieden wat duurzaam is bewerkt ipv met chemicaliën. Bio-afbreekbaar leder hebben ze geprobeerd te maken maar dat was helaas vooralsnog niet mogelijk. Maar wat ze nu hebben is wel de 'next best thing' dus al een verbetering tov van wat er nu in de winkels ligt! Door de hulp van bedrijven in de schoenensector die ik heb benaderd ben ik dus weer heel wat informatie rijker. Het vinden van iemand die de schoenen daadwerkelijk kan produceren is nog wel een uitdaging, als het nou om paardenzadels ging wist ik wel waar ik zoeken moest :+ Maar schoenenproductie? Géén idee. Een leuke uitdaging dus, en ik steek er veel van op. Wordt vervolgd!

Anoniem schreef:

De schoenensmaak deel ik niet met je maar je visie wel ;) ik draag zelf ook graag een hoge hak (en ik ben 1.80 zonder) bij gelegenheden, maar dan idd een iets eleganter exemplaar.

obelix schreef:
Hier maat 42 en loop altijd op skechers. Die vallen groter uit dus dat is fijn. Pak dus altijd een 41 daarvan. Ivm hielspoorklachten kom ik daar ook altijd op uit. Maar blijf dit topic volgen, je weet maar nooit. Wil je iets van demping maken in de zool ts of?

Ja, dat is wel de bedoeling :j fashionable van buiten, comfortabel van binnen!