Sintara schreef:Ik ben wel heel benieuwd wat ze dan precies bij jullie hebben gedaan. Mobiliteit testen en spieren oprekken ofzo?
Knijpen in de voet, beweeglijkheid testen met de handen om te kijken waar de pijn precies zit vooral. En ik moest dus ondanks de pijn wel weer gaan bewegen.. terwijl ik niet eens rechtstreeks met mijn voet onder mijn dekbed kon liggen, dat gaf al te veel pijn. Ik weet niet precies meer hoe lang het geduurd heeft, maar het is uiteindelijk door toch te bewegen heel langzaam opgeknapt tot hoe het nu is. Fietsen wilde het best bij mij, met de ene voet harder trappen en de ander gewoon wat mee laten draaien. Uiteindelijk kon ik steeds iets meer kracht zetten met de pijnlijke voet.
.
Vooral de langere botten. Maar het gaat niet makkelijk.. En ik word een beetje simpel van de opmerking van alle peuten en artsen dat een normaal mens gewoon dat bot had gebroken.
.
Hopelijk kunnen ze wel iets vinden waardoor het leefbaar wordt?
. Dus ik had hem gebeld, en hij heeft me verteld morgen de afspraak te laten doorgaan en nog naar mijn eigen (meneer de fysio directeur) te gaan.
.
Het kan gemene hartklachten en hartritme stoornissen veroorzaken, waar ik dus een slachtoffer van was. Goddank was de veroorzaker snel gevonden maar een hartslag van 160 in rust is geen pretje. En ik reageer nu ook zo heftig bij een simpele officiele dosis. Dus elke vorm van slijmoplossing ook als hard nodig bij bv longen mag niet keer. Ben daar wel allert op.
mijn fysio doet inderdaad ook voornamelijk de rest van m’n been/lichaam een beetje in gareel houden, die zit ook weinig aan m’n hiel.