Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliej schreef:Het scheelt als de versie lukt, dan mag ik weer terug naar de verloskundige. Mocht het niet lukken, dan blijf ik bij de gyneacoloog, maar dan wil ik zeker een andere.
Je hoort het wel vaker ja, dan de tweede hetzelfde pad volgt als de eerste, dus wie weet. Ik weet niet of zoiets een soort van erfelijk zou kunnen zijn? Het valt bij ons vooral op, dan zowel mijn zus als ik met ks in stuit zijn geboren. En mijn neefje was dus ook onverwachts een stuit. Mijn zus is toevallig nu zwanger van de tweede, zoals het er nu uitziet ook stuit. Maar die kan met 29 weken nog wel alle kanten op.
Het scheelt inderdaad als je een beetje weet wat je te wachten staat, maar betekend nog niet dat je erom staat te springen! Liever gewoon de normale gang van zaken, dan hoef je je niet druk te maken. Ik hoop voor je dat hij zich nog snel omdraait![]()
Dat hoofdje onder de ribben is inderdaad niet een lekker gevoel haha, maar verklaard de kneuzing die daar zit welHelaas weinig aan te doen. Alsnog voelt het dan nog best weinig, ookal ben je dan 34 weken en wachten ze af tot 36 weken, uiteindelijk kan er veel gebeuren. Maar voelt alsof het weinig tijd is. Of heb je daar geen last van?
Karma schreef:Hopelijk is het een lieve vrouw (of man, al is dat onwaarschijnlijker)
En justdiesel, had jij de kindjes dicht op elkaar ook of niet?
Ik wel en ik ben echt suuuuuper bang voor een keizersnede, dan hebben we echt een probleem. Aangezien onze dochter dan net een jaar is.