Op de dagen dat ik met de fiets naar het werk ga, was ik het drie keer per dag. Want het stinkt naar zweet bij aankomst, en ik heb geen kantoor baan. Dus na het werk weer. En dan bij thuiskomst nog een keer. (dat ik nog niet kaal ben...) Op de dagen dat ik de auto neem is het 1 keer wassen na het werk. Twee keer in de week conditioner. En qua shampoo, ach wat was er in de aanbieding? Nivea of Andelon of wat dan ook. Als t' maar schuimt.
JosjeDZ
Geplaatst: 30-08-18 14:27
Elke dag. Met shampoo en conditioner. Voor mij is haren wassen net als tanden poetsen. Doe ik niet, voel ik me er niet lekker bij. Heb het echt geprobeerd, maar vind het vreselijk. Slecht? Volgens de ene kapper kan het niet zoveel kwaad (ik gebruik geen fohn o.i.d.), de ander vindt het toch echt te veel. Ik beschouw het maar als mijn 'harenwas-tic'. De een eet veel, een ander rookt of drinkt, ik was mijn haren veel. Er zijn ergere dingen
Ik waste het eerst elke dag, voelde me anders de volgende dag niet prettig. Het was dan vet en zag er onverzorgd uit. Sinds dit jaar ben ik gaan afbouwen naar om de dag/ om de twee dagen. Ik was met shampoo en daarna conditioner. Op de dagen dat ik het niet met shampoo was gebruik ik wel een beetje conditioner. Ik merk dat dit heel goed voor me werkt. Mijn haar ziet er verzorgder uit, de punten zijn netter. Ik heb overigens (helaas haha) heel stijl haar.