Geplaatst: 08-08-18 11:48
De lak van BP is erg goed, ik heb er indertijd de ingrediëntenlijst van opgevraagd puur vanwege de reden die jij noemt. De overige spullen gebruik ik inderdaad niet: die bestel ik via de groothandels hier. Als je van de overige spullen de ingrediëntenlijst opvraagt dan krijg je inderdaad gegevens die je niet bij iemand op de nagels wilt doen.
En laat die ingrediënten lijst nu niet overeenkomen met de inhoud van het flesje.
Shenavallie
Geplaatst: 08-08-18 16:14
Tja, dan kun je bij alles wat je hier in de winkel of bij de groothandel kunt kopen ook je vraagtekens gaan zetten. Want hoeveel merken kopen hun grondstoffen of zelfs het volledige product in Azië in en plakken er hier alleen een andere sticker op (hoewel je ook de keuze hebt om het daar gelijk te laten bestickeren of stickers mee te laten sturen). Mensen willen vaak graag de indruk hebben dat alles is zoals het aangeprezen wordt. Nu zou ik zelf niet zo gauw kiezen voor gellak op mijn natuurlijke nagels (ongeacht het 'merk'), maar op acrylnagels kun je het makkelijk gebruiken.
Die denkwijze klopt niet. De producten voor de EU en VS markt staan onder zeer strikte voorwaarden. Ik heb zelf het laatste jaar meegewerkt aan de ontwikkeling van nagelproducten en zit vrij diep in die materie. Het is gewoon feit dat de Ali en eBay lakken (naar ook andere cosmetica) vol zitten met zeer schadelijke ingrediënten. Ons product werd ook in Azië geproduceerd maar wel aan de hand van zeer strikte voorwaarden. Die fabrieken zijn ook niet te vergelijken met de bedrijven waar o.a. Born Pretty haar lakken laat maken.
Sem_
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-18 12:40
Handig de informatie en tips die voorbij komen.
Ik ben zo blij met mijn nagels! Heb er nu ook helemaal geen moeite meer mee (hopelijk blijft dat zo). Eerder droeg ik ook nooit ringen omdat ik mijn handen toch maar lelijk vond, nu is dat al heel anders. Nagellak vind ik nog niet zo staan, daar zijn ze voor mijn zin nog wat te kort voor (in verhouding tot de breedte).
Ik heb nu ook Lemony Flutter voor mijn nagelriemen, werkt veel beter dan de olie die ik had.
Succes TS! Ik heb vroeger ook veel nagelgebeten, maar nu al bijna 10 jaar niet meer. Helaas zien mijn nagels er nog steeds een beetje 'stompig' uit, maarja dat ga ik denk ik ook niet meer wegkrijgen.. Wat bij mij erg hielp was doorzichtige nagellak opdoen. Zo is het nog steeds neutraal, maar wordt het haast onmogelijk/vies om nagel te bijten
Lynnepinny, het kan ook de vorm van jouw nagel zijn en die verander je niet. Ik heb zelf tot bloedens toe gebeten maar de vorm van mijn nagelbed is er niet door veranderd.
Sem_
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-18 11:42
Hoe gaat het met de andere nagelbijters? Hier nog steeds goed! Ik verbaas me erover hoe sterk mijn nagels al zijn. Ik gebruik nog steeds Faby Renew en Lemony Flutter. Ook gebruik ik af en toe Sally Hanson cutticle remover.
Niet op de vieze nagels letten, net klaar bij de ponys
Morgen weer lakken
atilla
Geplaatst: 19-08-18 12:03
Ik ben twee jaar geleden gestopt met nagelbijten. Af en toe trek ik er nog wel eens een randje af als er een haakje ofzo zit....
Groot voordeel vind ik dat iets langere nagels veel schoner blijven bij de paarden! (Lees: Gewoon schoon worden met handen wassen). Met afgebeten nagels moest ik altijd met een borsteltje in de weer.
Ik heb 1 zwakke nagel (met een deuk erin) die ooit vroeger tussen de kaken van een jong paard gezeten heeft. Deue is mijn grootste uitdaging om af te blijven.
Kmbrly
Geplaatst: 02-09-18 21:55
En dames hoe gaat het met de nagels ? Hier weer redelijk aan het sparen
Mungbean
Geplaatst: 02-09-18 21:58
Sizzle schreef:
Ik wil ook (weer) stoppen, ik heb komende week een sollicitatie voor een baan met klantencontact en ik vind dat ik dan niet met van die lelijke vingers kan komen.
Nog steeds niet weer gebeten en ik heb inmiddels het contract getekend
Kmbrly
Geplaatst: 02-09-18 22:04
Sizzle schreef:
Sizzle schreef:
Ik wil ook (weer) stoppen, ik heb komende week een sollicitatie voor een baan met klantencontact en ik vind dat ik dan niet met van die lelijke vingers kan komen.
Nog steeds niet weer gebeten en ik heb inmiddels het contract getekend
Wat goed allebei! Hier gaat het ook nog steeds goed.
LiannePuthzy
Geplaatst: 06-09-18 21:53
Ik ben ook een nagelbijten, sinds 4 september gestopt, toen heb ik als verjaardags cadeau van de moeder van men vriend solar nagels cadeau gekregen (denk helaas wel de Aziatische nepvariant, is namelijk gezet bij een Aziatische nagel studio en had nog geen info gezocht over solar) Zonder solar
Solar is verschrikkelijk. De echte Solar lijn is al enkele jaren niet meer te koop. Dat was een gewone acryl lijn. De huidige solar is verwoestend voor je natuurlijke nagels.
LiannePuthzy
Geplaatst: 06-09-18 22:57
Had ik idd ook al gelezen, laat t ook niet opvullen of opnieuw zetten maar er gewoon volledig af laten halen en dan bij een Nederlands gecertificeerde salon wel iets goeds zetten als de nagel niet te veel beschadigd is of hersteld is Was bij de salon waar ik t heb laten zetten ook niet heel schoon, resten van degene voor me lagen er nog en de vijlen zagen er ook niet heel fris uit (schoonma had er ook nagels laten zetten en vond t helemaal geweldig en goed, en dat solar was lekker snel en makkelijk)
Laatst bijgewerkt door LiannePuthzy op 06-09-18 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Kmbrly
Geplaatst: 06-09-18 22:59
whoops je zei het zelf al dacht dat het een of situatie was
Ik vrees dat je het bij diezelfde salon moet laten verwijderen. Vrijwel alle gediplomeerde stylisten branden hun handen niet aan solar. Ik begin er ook niet aan hoor.