Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eefke85 schreef:Ik heb gehoord dat het voor de meeste stenen het beste is om op te laden door ze met volle maan in de tuin te leggen of te begraven (weet zo niet meer welke van de 2) en bij sommige stenen stromend water voldoende is.
HelmerG schreef:Ahh, bedankt voor de tip dames!!
@AlwaysH wauw wat een mooie collectie zeg!
AlwaysH schreef:HelmerG schreef:Ahh, bedankt voor de tip dames!!
@AlwaysH wauw wat een mooie collectie zeg!
Dankjewel! Ben aan die eerste twee en t tijgeroogje ook wel gehecht geraakt.
Edit: ik weet niet meer hoe die eerste twee heetten. Heb ze ergens in Frankrijk gekocht en toen had ik er naamkaartjes bij maar die ben ik keijt. Googelen helpt ook niet.
nine1987 schreef:Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook erg sceptisch ben over het gebruik van edelstenen, maar omdat het om mijn oma gaat en als het niet baat, dan schaadt t ook niet.. Dus ik stel mijn vraag hier..
Mijn opa (oma's man dus) is vrij recent overleden aan kanker en mijn tante (oma's dochter) is stervende aan kanker.. Mijn oma slaapt dus erg slecht.. Is zeer onrustig in haar hoofd en emotioneel helemaal uit balans.. Ik zou haar graag een steen cadeau doen.. Al is het maar voor de mooi, maar mocht deze ook maar 1% doen van wat ervan beweerd wordt, dan zou dat al mooi zijn..
Welke steen raden jullie aan?
nine1987 schreef:Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook erg sceptisch ben over het gebruik van edelstenen, maar omdat het om mijn oma gaat en als het niet baat, dan schaadt t ook niet.. Dus ik stel mijn vraag hier..
Mijn opa (oma's man dus) is vrij recent overleden aan kanker en mijn tante (oma's dochter) is stervende aan kanker.. Mijn oma slaapt dus erg slecht.. Is zeer onrustig in haar hoofd en emotioneel helemaal uit balans.. Ik zou haar graag een steen cadeau doen.. Al is het maar voor de mooi, maar mocht deze ook maar 1% doen van wat ervan beweerd wordt, dan zou dat al mooi zijn..
Welke steen raden jullie aan?