Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Ik heb nu verzachtende voetencreme van de action, vind ik heel fijn! Zaterdag ga ik die sokjes gebruiken tegen eelt en dan ook aan de appelazijn!
Marie_Anne schreef:Captain schreef:Ik heb nu verzachtende voetencreme van de action, vind ik heel fijn! Zaterdag ga ik die sokjes gebruiken tegen eelt en dan ook aan de appelazijn!
Lijkt me een dure grap, iedere dag een badje in appelazijn. Gewone natuurazijn lijkt me hetzelfde werken, het gaat om het zuur denk ik?
Appelazijn wordt door allerlei bloggers gehyped als een soort wondermiddel, maar volgens mij zit het verschil vooral in de smaak.
Marie_Anne schreef:Lijkt me een dure grap, iedere dag een badje in appelazijn. Gewone natuurazijn lijkt me hetzelfde werken, het gaat om het zuur denk ik?
Christiene schreef:Medische pedicure werkt goed heeft tips.
Ik had likdoorns veel eelt twee losse teennagels waarvan ik zelf al een had weggeknipt.. kloven .
Heb nu al veel minder last en kunstnagels waar ik geen teennageld meer had. Want dat loopt ook niet met kleine stukje nagel. De andere heeft zei alle dode eraf gehaald.
CharmingS schreef:Christiene schreef:Medische pedicure werkt goed heeft tips.
Ik had likdoorns veel eelt twee losse teennagels waarvan ik zelf al een had weggeknipt.. kloven .
Heb nu al veel minder last en kunstnagels waar ik geen teennageld meer had. Want dat loopt ook niet met kleine stukje nagel. De andere heeft zei alle dode eraf gehaald.
Dus de medische pedicure heeft een kunstnagel over een kalk/schimmelnagel gezet?
En daardoor hoop je het probleem op te lossen? Of heb je ook nog een antischimmelcreme mee gekregen?