Eelt, kalknagels en zweetvoeten.. Ieuwh!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Eelt, kalknagels en zweetvoeten.. Ieuwh!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-18 22:36

Ik heb nu verzachtende voetencreme van de action, vind ik heel fijn! Zaterdag ga ik die sokjes gebruiken tegen eelt en dan ook aan de appelazijn! :j

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 23:16

Captain schreef:
Ik heb nu verzachtende voetencreme van de action, vind ik heel fijn! Zaterdag ga ik die sokjes gebruiken tegen eelt en dan ook aan de appelazijn! :j

Doe dit in een goed geventileerde ruimte, ik heb het net gedaan en voel mij een beetje erg licht in mijn hoofd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 07:52

Captain schreef:

Lijkt me een dure grap, iedere dag een badje in appelazijn. Gewone natuurazijn lijkt me hetzelfde werken, het gaat om het zuur denk ik?

Appelazijn wordt door allerlei bloggers gehyped als een soort wondermiddel, maar volgens mij zit het verschil vooral in de smaak.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 08:30

Marie_Anne schreef:
Captain schreef:

Lijkt me een dure grap, iedere dag een badje in appelazijn. Gewone natuurazijn lijkt me hetzelfde werken, het gaat om het zuur denk ik?

Appelazijn wordt door allerlei bloggers gehyped als een soort wondermiddel, maar volgens mij zit het verschil vooral in de smaak.

Ja bij mij werkte gewone azijn prima, na een week groeide er al een randje normale nagel uit.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 09:11

Ik doordrenkte een wattenschijfje met appelazijn en duwde dat een kwartiertje oid op de betreffende tenen, waar mogelijk 2 keer per dag.
Was toevallig dat ik appelazijn had, maar de processen achter natuur- en appelazijn zijn wel anders, ik weet alleen niet of dat het verschil maakt. Had de fles in Frankrijk gekocht op vakantie, was geloof ik een euro voor een liter, dus voor de kosten hoefde ik het niet te laten.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 09:30

Medische pedicure werkt goed heeft tips.

Ik had likdoorns veel eelt twee losse teennagels waarvan ik zelf al een had weggeknipt.. kloven .

Heb nu al veel minder last en kunstnagels waar ik geen teennageld meer had. Want dat loopt ook niet met kleine stukje nagel. De andere heeft zei alle dode eraf gehaald.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 09:33

Marie_Anne schreef:

Of het hetzelfde werkt durf ik niet te zeggen, mij werd het aangeraden door de huisarts. Ik koop hier 2 liter voor $5,50 en daar doe ik een week of twee mee (bij dagelijks gebruik), dus de kosten vallen mij alles mee. Zeker in vergelijking met de smeerseltjes die de drogist aanbiedt.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 09:36

Christiene schreef:

Ik had likdoorns veel eelt twee losse teennagels waarvan ik zelf al een had weggeknipt.. kloven .

Heb nu al veel minder last en kunstnagels waar ik geen teennageld meer had. Want dat loopt ook niet met kleine stukje nagel. De andere heeft zei alle dode eraf gehaald.

Dus de medische pedicure heeft een kunstnagel over een kalk/schimmelnagel gezet?
En daardoor hoop je het probleem op te lossen? Of heb je ook nog een antischimmelcreme mee gekregen?

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 09:51

CharmingS schreef:
Christiene schreef:

Dus de medische pedicure heeft een kunstnagel over een kalk/schimmelnagel gezet?
En daardoor hoop je het probleem op te lossen? Of heb je ook nog een antischimmelcreme mee gekregen?

Ik had het omdat hij los zat. Was een traumanagel en daardoor kwam er schimmel bij. De rest is schoon. ze heeft eerst de nagel eraf gehaald. En leek toen goed dus proberen we het zo. Ik kom terug binnen kort en als het niet weg is kan ik het dan behandelen. Was nu nog niet nodig. Kunstnagel zo noem ik het. Het was een of andere gell wat je dan hard maakt onder de lamp. En eerst in de vorm van een nagel "metseld."

Er zomaar iets over heen zetten werkt denk ik niet.
Ze had anders wel een anti-schimmel spul meegegeven. Maar in mijn geval moet het zo goed komen

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 10:07

Denk dat het ook aan het soort schimmel ligt wat goed werkt, en hoe besmettelijk het is?
Want bij mij ging het vrij vlot ook naar andere teennagels, en appelazijn deed bij mij helemaal niets :') Half jaar geprobeerd, toen was ik daar ook wel weer klaar mee.
Pillenkuur daarentegen hielp bij mij juist wel heel goed, alleen inderdaad, dat is wel echt hele erge troep. Had t pas echt in de gaten toen ik ermee gestopt was, barstte opeens van de energie en voelde me gewoon echt veel beter. Maar goed, was er wel eindelijk vanaf, na ruim 10 jaar pijn en ellende.

CharmingS

Re: Eelt, kalknagels en zweetvoeten.. Ieuwh!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 10:18

Ik ben geen pedicure dus weet er niet alles van hoor, maar weet wel dat je een schimmelnagel nooit moet afsluiten van zuurstof. Nu gaat het daaronder broeien waardoor de schimmel zich gaat uitbreiden.