(Overigens geef ik ook 's avonds buiten training in een korte broek. Puntje is dat mijn bovenbenen tot ongeveer de rand gekleurd zijn en daarboven is het wit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
borstnoot schreef:Calixae schreef:Sinds kort heb ik er een afgeknipte panty onder. Niemand die het ziet en geen schurende en kapotte benen, heerlijk. Al kruipt die panty soms wel wat omhoog maar ja dat liever dan een geïrriteerde huid.
Ik heb vorig jaar de shapewear van de Hema ondekt. Shapen doet het niet zo goed, maar het zijn broekjes langer dan een onderbroek met pijpjes en korter dan een wielrenbroekje.
Heerlijk dun stof en blijft mooi op z'n plek zitten! Echt ideaal voor onder een jurkje! Ik gebruik het ook vaak onder een pantalon om m'n blousje o.i.d. in te proppen, alle kreukels zijn dan weg!
Deze dus: https://www.hema.nl/winkel/dames/lingerie-nachtmode/corrigerend-ondergoed/corrigerende-boxer-(21570599)?color=zwart
Meliaforever schreef:borstnoot schreef:Ik heb vorig jaar de shapewear van de Hema ondekt. Shapen doet het niet zo goed, maar het zijn broekjes langer dan een onderbroek met pijpjes en korter dan een wielrenbroekje.
Heerlijk dun stof en blijft mooi op z'n plek zitten! Echt ideaal voor onder een jurkje! Ik gebruik het ook vaak onder een pantalon om m'n blousje o.i.d. in te proppen, alle kreukels zijn dan weg!
Deze dus: https://www.hema.nl/winkel/dames/lingerie-nachtmode/corrigerend-ondergoed/corrigerende-boxer-(21570599)?color=zwart
Zit deze niet heel hoog bij de buik?
Ik zoek nog een broekje voor onder een jurk/rok. Maar kan het niet goed vinden en ik hou er niet zo van als het zo strak/hoog om de buik zit.
Shanna schreef:Het is inderdaad ook wel bouw ja, maar toch had ik er met maatje 36 niet zoveel last van dat ik me tot bloedens toe open liep, en nu helaas wel (en nog ben ik nu niet heel dik hoor, maatje 38/ 40 gemiddeld).
Mensen met het mode-gat tussen de benen is behalve ongezond voor de meeste ook onhaalbaar heb ik laatst nog ergens gelezen, zelfs top-sporters hebben dat mode-gat niet. Mensen die dat wel hebben hebben in het algemeen inderdaad een andere bouw.