Amy schreef:Wil niemand tegen het hoofd stoten maar heb wel eens het idee dat zodra vrouwen huisje boompje beestje hebben, ze het afknippen. Net of ze dan zeggen, ik heb de buit binnen, nu hoef ik er niet meer 'aantrekkelijk' uit te zien.
Ken meerdere vrouwen die na hun bruiloft de week erna kort haar hadden...
Othodox-Joodse vrouwen moeten na hun huwelijk hun haar afscheren,en dan een pruik dragen.Althans,dit heb ik gehoord. Misschien ben ik verkeerd geinformeerd en kan iemand hier me vertellen hoe het zit.

. Of uberhaupt op wat andere mensen vinden  
 . Ik vind ook maar weinig vrouwen met kort haar echt mooi, net zoals ik tot op de kont vaak neit mooi vind bij 18+. Maar als zij het zelf mooi of lekker makkelijk vinden, waarom zou je daar dan over oordelen. Ik zie op straat zat voorbij komen wat ik niet mooi vind, lekker belangrijk...                                                         

Ik heb het ooit kort(er) gehad en was er zeker een uur mee bezig voordat ik het huis uit durfde, en ik ben nu niet echt het typetje om te stylen. Draag niet eens makeup  

En vrouwen die zich zo veel prettiger voelen met kort haar hadden al veel eerder naar de kapper moeten gaan. Je wilt toch zeker iemand vinden die dat ‘huisje-boompje-beestje’ met je wil om wie je bent, niet om wie je probéért te zijn.                                                         

Kan me er echt niks bij voorstellen. Al krijg ik dan misschien wel daadwerkelijk krulhaar, dat zou tof zijn