Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
grijs_wolkje schreef:Wij gaan ook af en toe met haar naar bed, kleintje om 19;00 en wij zelf om 20:00. Toevallig hadden we het erover dat we dat vaker moeten doen!
Op zich een goed weekend gehad, zelfs nog tijd en energie gevonden om met mijn man samen te zijn. Gisteren kwam er nog verlaat iemand op kraambezoek en vandaag mijn man's oudere dochters. Gisteren en vandaag geen omslag in humeur gehad, al was ik ook niet heel blij ofzo. Beetje neutraal, neutraal vind ik ook al goed
![]()
Vandaag wel heel erg kunnen genieten van ons kleintje, ze was super vrolijk bij het uit bed halen vanmorgen en ik heb haar met mijn volle emotie kunnen knuffelen. Mijn 'ik hou van je mijn kleine meisje' kwam recht uit mijn hart
Zuchini schreef:Met een goede voorbereiding komt dat helemaal goed. Road trip met de kleine meid. Succes!
Mijne had een mega spuitluier de eerste keer dat ik wegging haha, zo'n stress! Daarom zeg ik, goed voorbereiden, maar dat doe jij vast een stuk beter als ik destijds.
Toverbal schreef:Zuchini schreef:Met een goede voorbereiding komt dat helemaal goed. Road trip met de kleine meid. Succes!
Mijne had een mega spuitluier de eerste keer dat ik wegging haha, zo'n stress! Daarom zeg ik, goed voorbereiden, maar dat doe jij vast een stuk beter als ik destijds.
Ook dat is niet het einde van de wereld, gewoon zorgen voor extra verschoning. Je collega heeft ook vast een douche of wasbak.![]()
Ik ben niet bekend met een Postnatale depressie. Gelukkig.
Maar heb wel veel last gehad van onzekerheden na ons eerste kindje.
Legde de lat ook hoog en wilde alles goed doen.
Ik denk dat het vooral ook belangrijk is om niet te hoge eisen te stellen aan jezelf.
Niet alles hoeft in een x keer goed te gaan.
DiantaM schreef:Fijn dat het goed is gegaan. Een baby huilt nooit voor niets..
Britta31 schreef:Ga je s'middags ook even rusten als je dochter op bed lig.Toen de kinderen klein waren ging ik s'middags samen een dutje doen.Maar nu val ik ook als een roos in slaap.