Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Ik denk dat die sleutel voor iedereen anders ligt. Ik zou niet met je willen ruilen bijvoorbeeld.
Mazida schreef:Dank je Cavaletto. Die conclusie trok ik eerder en jij bevestigt alleen maar dat dat inderdaad zo is!
Misschien is Bokt ook niet zo'n forum voor een bui van weemoed en 'time flies' als vandaag. Bokt stikt immers van de jonge meiden in tiener- en twintigtijd. Het schittert hier van foto's van prachtige meiden met al even prachtige paarden, dat is ook niet bevorderlijk
![]()
. Waar blijven de foto's van blije grijze hoofden?
Mazida schreef:Mijn bui van weemoed en 'time flies' is weer voorbij. Lekker genieten van de dag en het leven omarmen zoals het komt
. En ook al zie ik zelf deze rimpel, één geluk: als ik mijn leeftijd vertel, is nog altijd de standaard reactie: Dat kan toch niet? Pas een baby gekregen en kreeg zelfs de opmerking of ik er al niet erg jong aan ben begonnen
.
Cer schreef:Wat een heerlijk topic
Ik word deze maand 45 (volgens mij, ik vergeet het steeds...) en ik voel me niet oud, maar ik ben het wel... En ik vind het vreselijk.. Ik heb het gevoel dat het leven me op een verschrikkelijke manier ingehaald heeft.. Ik herken het 'ik voel me nu supergoed op dit punt in mn leven' van een aantal anderen niet..
Er is nog zoveel wat ik zou willen, en ik ben al over helft van mn actieve leven.. Ik vind het echt erg..![]()
Ik had liever nog gewoon ergens begin 30 geweest ofzo.. toen keek ik nog ergens naar uit.. Nu kijk ik richting het eindje
IMJ schreef:Dit... zo ontzettend herkenbaar.
Het is heel dubbel, ik voel het helemaal niet zo maar het IS wel zo.. en alleen al die wetenschap..
marindexo schreef:Daarnaast is mijn zusje 7 jaar jonger dus helaas word ik ook regelmatig geconfronteerd met het feit dat ik ouder word![]()
Ze komt ook wel eens naar mij toe: eigenlijk ben jij al best oud he.
marindexo schreef:Maar goed, laatst wilde ik Pokemon GO spelen maar toen liep het vast en dacht ik: oliebol, hoe kan ik nou ooit de beste pokemontrainer van de wereld worden? Dus ik denk dat dat oud worden allemaal nog wel mee valt