Wrapyouinlove heeft fijne tutorials, al lijkt alles makkelijk als zij het doet en haar kindjes zitten ook altijd zo voorbeeldig stil

Als je de knoop hoog genoeg maakt kan hij ook fijn dienen als kussentje om het hoofdje op te leggen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Soez schreef:M_i_R schreef:hier ook draagdoek fan. per merk verschilt te lengte soms nog wat. Ik heb een nona maat 6 want die vallen wat langer maar andere merken zou ik maat 7 aanraden omdat je dan makkelijk de knoop voor op je buik kan leggen en je dus ook nog enigszins relaxed op een stoel kan zitten zonder dat er een enorme knoedel stof op je rug zit
Anders knopen![]()
Ik heb een 6 en begin met de middenmarker op mijn rug. Dan werk ik 1 baan helemaal rond en knoop ik onder het zitje
Keet schreef:Kunnen wel eens afspreken hoor.
In Alkmaar zit ook een winkeltje met doeken en dragers trouwens.
Anniekskie schreef:Ff een vraagje voor de draag mama's hier heb nu een kokadi flip te leen.
Maar nu twijfel ik een beetje, wou eerst zelf de bykay click carrier bestellen, maar die is volgens mij onder niet verstelbaar.
Dus nu twijfel ik tussen de kokadi flip en de tula free to grow. Wie kan mij uit mijn twijfel helpen?
Keet schreef:Emoe schreef:Hoe bedoel je keet? Dat ze niet lekker tegen me aan zit?
Dit was een van de eerste keren dat ze erin zat, nog een beetje zoeken hoe het fijn zit en hoe het werkt..
Denk dat ze wat hoger mag. Misschien je schouderbanden wat aantrekken.
Britt schreef:Voorzichtig gefeliciteerd Lautje!!![]()
Voor een newborn is het prettig om een wat dunnere doek te hebben, zo tot 280 gsm ongeveer. En wasbaar in de wasmachine is ook prettig. Zoals idd superwash merino. Wat wel belangrijk is met wol (en zijde geloof ik ook), is dat het niet hangend mag drogen, maar echt plat op de grond moet liggen. Daar ben je al gauw een dag (of soms twee) zoet mee, dus dan is een reservedoek wel prettig.
AP heeft fijne blends, maar het zijn vooral de patronen en de mensen die er achter zitten, die het merk maken, merk ik.