Als je het niet vertrouwd morgen bellen voor een 2nd opinion
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:In tegenstelling tot vele bokkers die dénken dat ze arts zijn heeft er daadwerkelijk een arts naar gekeken. Die er minimaal 8 jaar voor geleerd heeft. Dus ook al heeft mevrouw geen rontgenogen, ze heeft er alsnog véél meer verstand van dan wij bij elkaar. En daarbij is zij de enige die TS in levende lijve heeft gezien![]()
maximuss schreef:Een val van een paard valt onder het hoog energetisch trauma-protocol in de hulpverlening (in België zeker, in Nl normaal ook): spoedafdeling/ SEH en ct scan + meestal observatie.
Liselot schreef:In tegenstelling tot vele bokkers die dénken dat ze arts zijn heeft er daadwerkelijk een arts naar gekeken. Die er minimaal 8 jaar voor geleerd heeft. Dus ook al heeft mevrouw geen rontgenogen, ze heeft er alsnog véél meer verstand van dan wij bij elkaar. En daarbij is zij de enige die TS in levende lijve heeft gezien![]()
Nikass schreef:Liselot schreef:In tegenstelling tot vele bokkers die dénken dat ze arts zijn heeft er daadwerkelijk een arts naar gekeken. Die er minimaal 8 jaar voor geleerd heeft. Dus ook al heeft mevrouw geen rontgenogen, ze heeft er alsnog véél meer verstand van dan wij bij elkaar. En daarbij is zij de enige die TS in levende lijve heeft gezien![]()
Die jaren studie blijken niet altijd te voorkomen dat iemand naar huis wordt gestuurd met een hartinfarct... dus beter op je eigen gevoel vertrouwen (had ik dat destijds ook maar gedaan)
sanso schreef:faunty schreef:Ts ga naar een fysio deze dagen , deze doet uitgebreid onderzoek , en als deze je door wil hebben naar het ziekenhuis zal dat ook echt wel gebeuren , daar luisteren HA vaak wel naar.
De dokter zei dat ik over ongeveer 2/3 weken moet gaan denken aan fysio, maar het is dus verstandiger hier sneller mee te beginnen?
Citaat:En daarom zeg ik ook heel duidelijk: als je het niet vertrouwd ga je vandaag voor een 2nd opinion.
Maar als de pijn met een ibu400 prima uit te houden is hoor je imo niet op de spoedpost thuis. Die overspoelen al door mensen die alles aandikken