Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 13:33

Smee__ schreef:
Ik werd vroeger ook altijd "gepest" dat ik 4 tieten had ^) Oké m'n ribben steken ook ongeveer even ver uit als m'n borsten maar toch :')



Ik heb ook van die uitstekende ribben :') Maar bij mij was het meestal, heb jij 2 ruggen?

Snap nog steeds niet waarom mannen van die "kwetsende" opmerkingen moesten maken toen..

xSCWx

Berichten: 7085
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 17:28

Hema heeft fijne beugelloze BH's (wel pas vanaf omtrek 70) en Sloggi (wel wat duurder maar zit wel super fijn, die voel je echt niet, helemaal naadloos).
Ik werd vroeger ook uitgelachen met mijn "mierenhoopjes". Nu ben ik er blij mee :D
Enne gribaldi, nu ben je een lekkerding die genoeg mannen aantrekt dus niet meer aan vroeger denken haha!

Azmay
Berichten: 18007
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 17:39

xSCWx schreef:
Hema heeft fijne beugelloze BH's (wel pas vanaf omtrek 70) en Sloggi (wel wat duurder maar zit wel super fijn, die voel je echt niet, helemaal naadloos).
Ik werd vroeger ook uitgelachen met mijn "mierenhoopjes". Nu ben ik er blij mee :D
Enne gribaldi, nu ben je een lekkerding die genoeg mannen aantrekt dus niet meer aan vroeger denken haha!

Die zijn normaal toch pas vanaf B bij de hema?
Heb nu al een paar keer gestaan dat ik niets kon vinden voor mij.
Heb ook de handicap dat 75 eigenlijk gewoon net te krap is maar bij 80 de cup te groot is met A -O-
Met die zwarte van de hema gaat het net wel goed.

JudithGigi

Berichten: 4289
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 17:41

Toen ik echt nog a had kocht ik altijd bh's bij de new yorker. Die hadden van die uitneembare pads, en dan deed ik 3 stuks in een cup :') intussen heb ik nog steeds heel weinig maar heb ik wel geleerd het te accepteren en een "normale" push up bh aan te doen. Alleen die openstaande cups blijven lastig :')

xSCWx

Berichten: 7085
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 17:50

Ohja die BH's van hema gaan inderdaad pas vanaf B helaas.
Openstaande cups krijg je vaak als de cupmaat te klein is, dus probeer eens een cupmaatje groter.

Azmay
Berichten: 18007
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 17:52

xSCWx schreef:
Ohja die BH's van hema gaan inderdaad pas vanaf B helaas.
Openstaande cups krijg je vaak als de cupmaat te klein is, dus probeer eens een cupmaatje groter.

Really? cupmaat groter kan echt niet dan kan ik er mijn drinkglas bij kwijt :')
Weleens een 75C aangehad en kon mijn tieten er niet meer in vinden :o

Hoe werkt het dan als ze open gaan staan van te klein zijn?

Ghostattack

Berichten: 11269
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 17:54

Azmay, je moet ook niet dezelfde omvang nemen bij een grotere cupmaat :)) Als je een cupmaat groter neemt, ga je een omvangmaat omlaag. En uiteraard andersom. Welke maat heb je normaal?

Azmay
Berichten: 18007
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 17:55

Ghostattack schreef:
Azmay, je moet ook niet dezelfde omvang nemen bij een grotere cupmaat :)) Als je een cupmaat groter neemt, ga je een omvangmaat omlaag. En uiteraard andersom. Welke maat heb je normaal?


Mijn tieten passen in 75A, mijn borstkas eigenlijk net niet dus ik pak 80A waarbij ik het risico heb dat de cup te groot is.

JudithGigi

Berichten: 4289
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 17:56

Azmay schreef:
xSCWx schreef:
Ohja die BH's van hema gaan inderdaad pas vanaf B helaas.
Openstaande cups krijg je vaak als de cupmaat te klein is, dus probeer eens een cupmaatje groter.

Really? cupmaat groter kan echt niet dan kan ik er mijn drinkglas bij kwijt :')
Weleens een 75C aangehad en kon mijn tieten er niet meer in vinden :o

Hoe werkt het dan als ze open gaan staan van te klein zijn?


Dit dacht ik dus ook :=

Ghostattack

Berichten: 11269
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 17:57

75A = 80AA dus :) Lijkt me wel een moeilijke maat, maar je kan het altijd ergens proberen. Dat 80A te groot is kan kloppen, want dat komt overeen met 75B.

Ik liep eerst altijd rond met 75B of iets in die richting, nooit zat het lekker. Tot ik eens een 70C probeerde, heel verschil! Wil binnenkort eigenlijk een 65D proberen, want omvang 70 zit pas lekker op het strakste gaatje :')

Azmay
Berichten: 18007
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 17:58

Ghostattack schreef:
75A = 80AA dus :) Lijkt me wel een moeilijke maat, maar je kan het altijd ergens proberen. Dat 80A te groot is kan kloppen, want dat komt overeen met 75B.

Ik liep eerst altijd rond met 75B of iets in die richting, nooit zat het lekker. Tot ik eens een 70C probeerde, heel verschil! Wil binnenkort eigenlijk een 65D proberen, want omvang 70 zit pas lekker op het strakste gaatje :')


Help waar ter aarde vind ik 80AA :oo
80A is al zo goed als onmogelijk _O-

Ghostattack

Berichten: 11269
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 18:01


Azmay
Berichten: 18007
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 18:03


Felicxa

Berichten: 2415
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 18:05

Hebben jullie misschien tips voor winkels waar ze wat kleinere omvangen verkopen? Ik draag omvang 70 nu op zijn strakst maar dat is net te groot, dus wil eigenlijk 65 proberen maar dat kan ik absoluut niet vinden (op plekken waar dat ook nog een soort van betaalbaar is :+ )

xxxmh

Berichten: 3544
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 18:07

Wat ik ook zo erg vind is dat ik met het zwemmen wat ik doe (bootcampen in het zwembad) een badpak aan moet doen. Dan voel ik mij echt een 10 jarige haha

Faelynn

Berichten: 3161
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-18 18:11

xxxmh schreef:
Wat ik ook zo erg vind is dat ik met het zwemmen wat ik doe (bootcampen in het zwembad) een badpak aan moet doen. Dan voel ik mij echt een 10 jarige haha


Och badpakken zijn ook echt mijn grootste nachtmerrie.
Het ergste is nog, ik heb naar binnen getrokken tepels, en ze komen alleen naar buiten als het koud is _O- maar ik heb helemaal geen borsten, dus als ik dan een badpak draag ben ik helemaal plat, maar zodra het koud is komen er ineens 2 puntjes naar buiten :')
Bikini's draag ik ook echt alleen met zo'n pad er in of wel gevormde buitenkant of iets zodat je iniedegrveal niet alleen maar tepels ziet.

Blue_flower
Berichten: 1944
Geregistreerd: 26-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 18:43

Felicxa schreef:
Hebben jullie misschien tips voor winkels waar ze wat kleinere omvangen verkopen? Ik draag omvang 70 nu op zijn strakst maar dat is net te groot, dus wil eigenlijk 65 proberen maar dat kan ik absoluut niet vinden (op plekken waar dat ook nog een soort van betaalbaar is :+ )


Veel speciaalzaken hebben dit wel. Welke regio woon je?

Kaygee

Berichten: 2275
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 19:06

Het openstaan van de cups kan ook met het type bh te maken hebben. Ik zit op een kleine 75B. 70C zit gewoon echt te strak bij mij. Ik heb de perfect plunge modellen en de balcony's van de hunkemoller en dat scheelt al aardig aan inkijk. Ik vind ook de push up van de H&M tegenwoordig erg fijn. Die pushen niet alleen van onder maar ook aan de zijkant.

Maartje1990

Berichten: 22290
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 19:09


Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 19:11

gribaldi schreef:
Smee__ schreef:
Ik werd vroeger ook altijd "gepest" dat ik 4 tieten had ^) Oké m'n ribben steken ook ongeveer even ver uit als m'n borsten maar toch :')



Ik heb ook van die uitstekende ribben :') Maar bij mij was het meestal, heb jij 2 ruggen?

Snap nog steeds niet waarom mannen van die "kwetsende" opmerkingen moesten maken toen..

Oh bij mij waren het ook wel vriendinnen. En m'n broertje :') Ach tegenwoordig kan het me allemaal niet meer schelen *\%/*

Zal eens op zoek naar een meetlint. Ben wel benieuwd of er ook een andere maat uit komt :P

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 19:13

Ik meld mij ook maar, hier een 80B.
En ze zijn ietwat ongelijk (niet heel erg ofzo, maar ikzelf zie het wel), staat ook niet bij mijn lichaam (brede schouders, brede heupen, dikke dijen...)

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 19:22

Maartje1990 schreef:
Tip: ga allemaal even opnieuw meten op deze manier

[MWS] Je draagt de verkeerde bh maat en dit is de oplossing!

Gegarandeerd dat jullie van je a cupjes af zijn!


Desnoods met een verlengstukje als je huidige cup echt niet goed zit en een kleinere omvang (in het begin) te strak zit. Is het waard! Staat zoveel mooier!

Super leuk om te lezen dat ik een aantal mensen hier heb geholpen met m'n topic <3

Maartje1990

Berichten: 22290
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 19:27

Geryon schreef:
Maartje1990 schreef:
Tip: ga allemaal even opnieuw meten op deze manier

[MWS] Je draagt de verkeerde bh maat en dit is de oplossing!

Gegarandeerd dat jullie van je a cupjes af zijn!


Desnoods met een verlengstukje als je huidige cup echt niet goed zit en een kleinere omvang (in het begin) te strak zit. Is het waard! Staat zoveel mooier!

Super leuk om te lezen dat ik een aantal mensen hier heb geholpen met m'n topic <3



Ja ik heb echt fijnere bh's nu!

Azmay
Berichten: 18007
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 19:41


Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 19:51

Hoeveel verschil zit er tussen je strak gemeten omvang en losjes gemeten borsten? Als dat 2cm of meer is heb je een A. In de tabel staat 0inch aa en <1inch a. Dus vanaf ongeveer 2cm denk ik dan.