Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naamloos1 schreef:Hmm, ik heb wel redelijk zware menstruaties. Niet qua pijn e.d. maar wel qua bloeding. Dan is het dus niet echt aan te raden?
@Azmay, waarom ben je bang voor morgen? Zie je tegen de pijn op?
renate5 schreef:Oh ts ik herken het AC drama. Pil is voor mij ook geen optie. Op aanraden van de HA heb ik de mirena laten plaatsen. Tijdens het zetten ben ik flauw gevallen van de pijn. Vervolgens 6 maanden in de weeen gelegen, omdat mijn lichaam het ding eruit wilde hebben. Na het verwijderen voelde ik mij meteen zoveel beter! Nu gebruik ik een app i.c.m. condooms en dat werkt prima. Voor mij ook nooit geen hormonen meer! Ik lees trouwens veel goede verhalen over de lady comp, maar deze is vrij prijzig. Succes met jouw keuze
Azmay schreef:Goed, dus ik had nagevraagd over de Kyleena.
Ter plaatse besloten dat het die ging worden, was iets kleiner, minder hormonen en alsnog veilig.
Kreeg ze het k*tding er niet ver genoeg in![]()
Oude eruit, nieuwe plaatsen, checken, aanduwen, eruit halen, nieuwe erin en toen was ik voort zo gekneust daar dat ik het echt niet meer trok en dat hij nog niet goed dus moest ook die eruit.
Was een heel geduldige vrouw en ik had alle tijd dus dat was fijn, maar wat een ellende.
Over 2 weken een nieuwe poging bij een andere gyn..
Naamloos1 schreef:Azmay schreef:Goed, dus ik had nagevraagd over de Kyleena.
Ter plaatse besloten dat het die ging worden, was iets kleiner, minder hormonen en alsnog veilig.
Kreeg ze het k*tding er niet ver genoeg in![]()
Oude eruit, nieuwe plaatsen, checken, aanduwen, eruit halen, nieuwe erin en toen was ik voort zo gekneust daar dat ik het echt niet meer trok en dat hij nog niet goed dus moest ook die eruit.
Was een heel geduldige vrouw en ik had alle tijd dus dat was fijn, maar wat een ellende.
Over 2 weken een nieuwe poging bij een andere gyn..
Ohnee!! Wat een ellende! Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed! Ze was dus wel positief over de Kyleena? Ik ga straks de huisarts eens vragen voor een doorverwijzing naar de gynacoloog. En dan daar even om advies vragen.
Heb je nu nog pijn?
Naamloos1 schreef:Aah moet vast goed gaan toch? Je had er tenslotte al 1!![]()
Fijn dat je weer helemaal oke bent.
Ik heb iig de hele dag maar vrij gevraagd en de dag daarna is het koningsdag, dus ook vrij haha. Moet goedkomen dan hoop ik
Azmay schreef:Naamloos1 schreef:Aah moet vast goed gaan toch? Je had er tenslotte al 1!![]()
Fijn dat je weer helemaal oke bent.
Ik heb iig de hele dag maar vrij gevraagd en de dag daarna is het koningsdag, dus ook vrij haha. Moet goedkomen dan hoop ik
Om maar even mijn horrorverhaal recht te zetten![]()
Ben net terug van de gyn, 10 minuten binnen geweest denk ik en ze stonden met 3 man sterk om me heen. Maar binnen 2 minuten was ik klaar en zat hij er netjes in![]()
Dan is het een kl*tegevoel maar goed te hebben.
Pak er vanmiddag een pot ijs bij om het te vieren en wacht tot de buikpijn een beetje zakt, maar hoera
Naamloos1 schreef:Wat fijn!! Was het heel pijnlijk?