Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ponyparadijs schreef:safina schreef:De ziekenhuizen zijn overvol door de grieppandemie. Sommige ziekenhuizen nemen zelfs alleen nog maar bij spoed op. Dus het zal nu zelfs voor het weekend lastig zijn een kamertje voor jezelf te regelen.
Sterkte TS!
Met griep ga je het ziekenhuis toch niet in??
ponyparadijs schreef:safina schreef:De ziekenhuizen zijn overvol door de grieppandemie. Sommige ziekenhuizen nemen zelfs alleen nog maar bij spoed op. Dus het zal nu zelfs voor het weekend lastig zijn een kamertje voor jezelf te regelen.
Sterkte TS!
Met griep ga je het ziekenhuis toch niet in??
MirandaFuego schreef:Wel goed nieuws, geen abces!
Ziekenhuis eten vinden de meeste mensen al niks maar nu je alleen dat mag zou je dat ziekenhuis eten graag willen!![]()
Ach ja, het is tijdelijk, waarschijnlijk tijdens je slaap ga je dromen over lekker eten.![]()
Veel sterkte met het onderzoek.
Potate schreef:Sting, dus geen drama in Haren omdat mensen me zo missen? Jammerkan ik me voorstellen, wie zou er nou zo'n snob van de rijksstraatweg missen.
Potate schreef:Percy er zat inderdaad bijna een week tussen de echo en de spoedopname. Ik vraag me af of het komt omdat ze het zo druk hebben, of dat er iets anders aan de hand was. Ik zal het wel nooit weten!