Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jorika1986 schreef:Zag van de week een stukje op de televisie dat men straks helemaal geen ala kate moss modellen meer wil.
in 2018 worden de plus size ( ben het niet eens met de terminologie!!! want echt plus wil ik het niet noemen) modellen hip!
Ook is er nu een hype voor de modellen die een lichamelijke handicap hebben.
Dus worstjes op de borstjes en pasteitjes op de dijtjes! We krijgen straks dus kleding die er niet alleen leuk uit ziet, maar dus ook echt past!
sureido schreef:jorika1986 schreef:Zag van de week een stukje op de televisie dat men straks helemaal geen ala kate moss modellen meer wil.
in 2018 worden de plus size ( ben het niet eens met de terminologie!!! want echt plus wil ik het niet noemen) modellen hip!
Ook is er nu een hype voor de modellen die een lichamelijke handicap hebben.
Dus worstjes op de borstjes en pasteitjes op de dijtjes! We krijgen straks dus kleding die er niet alleen leuk uit ziet, maar dus ook echt past!
Nou ik zie filmpjes van mode shows op verschillende insta pagina`s van de fashion week in Milaan etc en daar loopt geen enkel plus size model bij.
colunder schreef:Ik schaam me voor mijn rug en mijn buik.
mijn rug zit vol met moedervlekken,ook van die dikke wratachtigen![]()
mijn buik is heel dik,sinds ik medicatie gebruik ben ik 25 kilo aangekomenen dat zit hoofdzakelijk op mijn buik.
ik krijg regelmatig de vraag of ik zwanger ben,of wanneer ik uigeteld ben.
mij zal je niet in bikini of badpak zien.
Gianti schreef:Omdat dat high fashion is en Jorika commercieel bedoelt.
Maar waarom moet iets "in" zijn, want dat betekend dat iets anders weer uit is. Uiteindelijk gaat het er om dat je zelf lekker voelt in je eigen lijf en dat kan geen een model je geven, maar moet vanuit jezelf komen