Voor en na foto’s make up

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:24

gezellige reacties komen er voorbij := . Ik zou mijn vriend de deur uitgooien als hij mij niet zou accepteren zoals ik ben. Ik draag op dit moment ook weinig make up maar zal snel foto's plaatsen!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:26

Tulandro schreef:
Hier ook. Ik schrik van de hoeveelheid make up en dan met name make up die niet subtiel of natural is. Mijn man zou me het huis uit gooien.

Maar goed dat het jouw man is dan :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:26

LilChar schreef:
Pardon tulandro? Ik zou jouw man het huis uit gooien. Wat zoek je precies in dit topic als je niet van make up houdt?

Nou anders ik wel, ik heb best een mening over hoe mijn partner erbij loopt en andersom, maar uiteindelijk mag je binnen een relatie toch gewoon jezelf zijn of niet dan?
En dit was dan ook absoluut niet wat ik bedoelde met mijn eerdere opmerking. Het was (nogmaals) uitsluitend een constatering en ik zou absoluut niemand ervan willen weerhouden om erbij te lopen zoals hij of zij dat graag wil. Net als dat ik mij door niemand zou laten dwingen om dagelijks make up te dragen als ik daar geen zin in heb, mogen ze dan nog 100x mooier vinden :=

Anoniem

Re: Voor en na foto’s make up

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:29

Klinkt voor mij ook meer als een gevalletje iemand hebben die niet volledig bij je past als hij je niet zou accepteren voor wie je bent. :)

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:30

:+ jullie nemen het wel erg letterlijk.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:31

Ik zal mijzelf ook eens met en zonder make up laten zien:

Zo zie ik eruit als ik net wakker ben. Inclusief strokapsel en pyjama:
Afbeelding

Dit is mijn dagelijkse look:

Afbeelding

Afbeelding

En voor een feestje:
Afbeelding

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:32

Tulandro schreef:
Hier ook. Ik schrik van de hoeveelheid make up en dan met name make up die niet subtiel of natural is. Mijn man zou me het huis uit gooien.

Leuke man heb je dan :') Laat iedereen lekker doen waar ze zin in hebben, als het jouw ding niet is hoef je hier niet verplicht te kijken, hoor :)

Anyhow, mooie en creatieve make-up looks komen er voorbij! Heb zelf vaak de tijd niet, maar vind het toch wel heerlijk soms even te zitten en creaties te maken <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:32

Je wast het er uiteindelijk aan het eind van de dag gewoon weer af he. Denk dat je make-up ook ietsje te serieus neemt dan dat het voor de meesten is. :)

Cinnepin

Re: Voor en na foto’s make up

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:36

Ik snap wel dat sommige mensen een vrouw zonder make up mooier vinden hoor. En dan bedoel ik niet specifiek iemand hier in het topic maar in het algemeen. Er zijn dames die zich gewoon niet kunnen opmaken..zoals ik al eerder aangaf..kleuren die niet bij je passen, of te dik aangebracht etc ;)

Iedereen mag eigen mening hebben toch?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:37

Shizzel schreef:
Je wast het er uiteindelijk aan het eind van de dag gewoon weer af he. Denk dat je make-up ook ietsje te serieus neemt dan dat het voor de meesten is. :)

Nou dat doet ook niet iedereen :P ( ik wel overigens )

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:39

Cinnepin schreef:
Ik snap wel dat sommige mensen een vrouw zonder make up mooier vinden hoor. En dan bedoel ik niet specifiek iemand hier in het topic maar in het algemeen. Er zijn dames die zich gewoon niet kunnen opmaken..zoals ik al eerder aangaf..kleuren die niet bij je passen, of te dik aangebracht etc ;)

Iedereen mag eigen mening hebben toch?

_/-\o_ ik kán het heel mooi vinden. Zie ook zeker wat mooie in dit topic.

Maar ik ga hier inderdaad weg want jullie willen alleen horen dat het altijd bij iedereen mooi is :evaw:

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:40

Tulandro schreef:

Dus? Omdat jij natuurlijke make-up draagt moet iedereen dat maar doen?
Niet iedereen draagt subtiele make-up sommige mensen maken graag een statement.
Als mijn vriend mij uit huis zou gooien voor die reden mag hij zelf vast gaan pakken. Ik ben creatief en uit mij graag zoals ik dat wil. Ik ben wie ik wil zijn en kleed en maak mij op zoals ik wil. Ik hou van statements maken en soms best shockerend zijn. Dat is mijn keus! En daar heeft niemand wat over te zeggen.

Er zijn ook moment dat ik minder heftig opgemaakt ben. Maar dan nog doe ik mijn make-up zoals ik wil. Het gaat er aan het einde van de dag toch weer vanaf dus wat is het punt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:48

Ik denk ook niet dat de toon van het topic is “je mag alleen maar complimentjes geven, heb je dat niet dan hou je je mond”. Maar er is iets moois aan je mening verkondigen zonder mensen daar direct mee te kwetsen of het aangeven dat er iemand of meerdere mensen in dit topic “niet aan jouw ideaalbeeld voldoen maar sommige wel”. Het is letterlijk het afvallen van mensen wat iets jammers is. Ik ben van mening dat er altijd wel iets moois te vinden is aan iemand of dat nou gerelateerd is aan de make-up of niet. Vind je de make-up afschuwelijk? Zeg je toch gewoon niks of zeg je wauw mooie ogen of wat dan ook! Of als je zo graag iets wil zeggen over de make-up dan zeg je toch iets van oh leuk, maar misschien zou het nog mooier zijn als?

Ik zou er ook niet vrolijk van worden als iemand tegen mij zei van nou als ik mijn make-up deed zoals jij doet zou m’n man me het huis uit gooien. Ja je zei het in het algemeen, maar wat heeft welke persoon hier dan ook in dit topic daar nou aan om dat te horen?

Positiviteit in deze wereld ontbreekt al genoeg en of het je smaak is of niet, hoe moeilijk is het om een compliment te geven? Daar wordt alles al een stuk mooier van in de wereld. :)

nanne02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:51

Tinkerloos schreef:
Ik vind ook bijna iedereen in dit topic zonder make up mooier.
Ik zou wel mee willen doen hier met de voor en na foto's, maar ik draag nooit make up.
Ik heb geen eens make up. :+

Yes, dan ben ik niet de enige!
Ik draag ook nooit make-up :D
En nee, het is niet omdat ik mij zelf al mooi genoeg vind... :\
Laatst bijgewerkt door nanne02 op 27-01-18 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:52

Shizzel schreef:
Ik denk ook niet dat de toon van het topic is “je mag alleen maar complimentjes geven, heb je dat niet dan hou je je mond”. Maar er is iets moois aan je mening verkondigen zonder mensen daar direct mee te kwetsen of het aangeven dat er iemand of meerdere mensen in dit topic “niet aan jouw ideaalbeeld voldoen maar sommige wel”. Het is letterlijk het afvallen van mensen wat iets jammers is. Ik ben van mening dat er altijd wel iets moois te vinden is aan iemand of dat nou gerelateerd is aan de make-up of niet. Vind je de make-up afschuwelijk? Zeg je toch gewoon niks of zeg je wauw mooie ogen of wat dan ook! Of als je zo graag iets wil zeggen over de make-up dan zeg je toch iets van oh leuk, maar misschien zou het nog mooier zijn als?

Positiviteit in deze wereld ontbreekt al genoeg en of het je smaak is of niet, hoe moeilijk is het om een compliment te geven? Daar wordt alles al een stuk mooier van in de wereld. :)

Precies,
En ik vind het eigenlijk niet eens een topic om überhaupt iets te zeggen. Ik zie gave looks leuk voor inspiratie. Maar er wordt specifiek gevraagd om voor en na foto’s. Dus er is geen plek voor kritiek want daar vragen we niet om. Het is ook niet echt voor complimenten. Maar gewoon je look delen. En als je dan iets te zeggen heb hou het dan gewoon positief. Zo moeilijk is dat toch niet?

Ook vind ik als je hier alleen komt om te zeggen dat je geen make up draagt. Of iedereen mooier vind zonder make-up. Reageer dan lekker niet, dan is dit niet jouw topic en heb je ook geen toegevoegde waarde.

Nu weer ontopic.
Laatst bijgewerkt door Lau op 27-01-18 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:52

Afbeelding
Ik met klein beetje makeup

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:53

Waarom voelen mensen zich zo aangevallen? Ik hoor ook wel eens dat ze me zonder make up mooier vinden. Ik voel me daar echt niet door gekwetst hoor. Niet iedereen hoeft hetzelfde mooi te vinden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:54

Afbeelding
Dit ben ik met veel make-up.

:')

Indi_Vito

Hihi ohw mijn god de meeste zijn echt knapper zonder make up ik vind het zo'n onzin die rotzooi op je gezicht nooit gedaan, ben ik ook veel te lui voor. Haar uitborstelen in een staart en klaar voor de dag.

daantjuhhh

EDIT: aangezien er na mijn foto’s alleen maar gezeik voorbij kwam heb ik mijn reactie verwijderd :')
Laatst bijgewerkt door daantjuhhh op 27-01-18 21:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:55

Cinnepin schreef:
Waarom voelen mensen zich zo aangevallen? Ik hoor ook wel eens dat ze me zonder make up mooier vinden. Ik voel me daar echt niet door gekwetst hoor. Niet iedereen hoeft hetzelfde mooi te vinden...

Het gaat gewoon het doel van het topic voorbij. Draag je geen make-up is het niet het topic waar je hoort. Kom je hier alleen om je mening te geven zonder enige aanvulling hoor je hier ook niet. Daar is dit topic niet voor bedoeld.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-18 20:56

Het is inderdaad nooit mijn intentie geweest om een kritisch topic te openen. Ik vind voor en na foto’s altijd zo leuk om te zien! :j

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:56

zanakuzies schreef:
Hihi ohw mijn god de meeste zijn echt knapper zonder make up ik vind het zo'n onzin die rotzooi op je gezicht nooit gedaan, ben ik ook veel te lui voor. Haar uitborstelen in een staart en klaar voor de dag.

En wat kom je dan doen in dit topic? Je hebt geen toegevoegde waarde klik in het vervolg lekker weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:56

Joolien schreef:
[ [url=m/Fi1Cjs.jpg]Afbeelding[/url] ]

:') _O-

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:57

Joolien schreef:
[ [url=m/Fi1Cjs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Behalve dat je oogschaduw wat opvallender is vind ik het niet ogen dat je veel draagt. Je hebt geen masker effect ofzo :)