Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LilChar schreef:Pardon tulandro? Ik zou jouw man het huis uit gooien. Wat zoek je precies in dit topic als je niet van make up houdt?
Tulandro schreef:Hier ook. Ik schrik van de hoeveelheid make up en dan met name make up die niet subtiel of natural is. Mijn man zou me het huis uit gooien.
Cinnepin schreef:Ik snap wel dat sommige mensen een vrouw zonder make up mooier vinden hoor. En dan bedoel ik niet specifiek iemand hier in het topic maar in het algemeen. Er zijn dames die zich gewoon niet kunnen opmaken..zoals ik al eerder aangaf..kleuren die niet bij je passen, of te dik aangebracht etc
Iedereen mag eigen mening hebben toch?
Tulandro schreef:Hier ook. Ik schrik van de hoeveelheid make up en dan met name make up die niet subtiel of natural is. Mijn man zou me het huis uit gooien.
Tinkerloos schreef:Ik vind ook bijna iedereen in dit topic zonder make up mooier.
Ik zou wel mee willen doen hier met de voor en na foto's, maar ik draag nooit make up.
Ik heb geen eens make up.
Shizzel schreef:Ik denk ook niet dat de toon van het topic is “je mag alleen maar complimentjes geven, heb je dat niet dan hou je je mond”. Maar er is iets moois aan je mening verkondigen zonder mensen daar direct mee te kwetsen of het aangeven dat er iemand of meerdere mensen in dit topic “niet aan jouw ideaalbeeld voldoen maar sommige wel”. Het is letterlijk het afvallen van mensen wat iets jammers is. Ik ben van mening dat er altijd wel iets moois te vinden is aan iemand of dat nou gerelateerd is aan de make-up of niet. Vind je de make-up afschuwelijk? Zeg je toch gewoon niks of zeg je wauw mooie ogen of wat dan ook! Of als je zo graag iets wil zeggen over de make-up dan zeg je toch iets van oh leuk, maar misschien zou het nog mooier zijn als?
Positiviteit in deze wereld ontbreekt al genoeg en of het je smaak is of niet, hoe moeilijk is het om een compliment te geven? Daar wordt alles al een stuk mooier van in de wereld.
Cinnepin schreef:Waarom voelen mensen zich zo aangevallen? Ik hoor ook wel eens dat ze me zonder make up mooier vinden. Ik voel me daar echt niet door gekwetst hoor. Niet iedereen hoeft hetzelfde mooi te vinden...
zanakuzies schreef:Hihi ohw mijn god de meeste zijn echt knapper zonder make up ik vind het zo'n onzin die rotzooi op je gezicht nooit gedaan, ben ik ook veel te lui voor. Haar uitborstelen in een staart en klaar voor de dag.